Laptop nx9030 beeldscherm vervangen help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkhak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Hoi ik heb een laptop (HP nx9030) waarvan het beeldscherm een barst in zit en die wilde ik graag vervangen door met een beeldscherm van mijn moeders laptop(HP nx9010) te switchen.

In iedergeval is mij dat gelukt, maar op de een of andere manier pakt mijn laptop het beeldscherm niet .... power staat erop alles is aangesloten maar wil niks laten zien.

Iemand enige ervaring?

bijvoorbaatdank

henkhak

Hallo

T.f.t. scherm 1 is pincompatibel met t.f.t. scherm 2 ???

Uiteraard werkt de "backlight" , want anders kun je ook niet echt veel zien ;) ;)

Peter

heb er helaas slechte ervaring mee..
oude beeldscherm er uit gehaald... en een 2e hands beeldscherm er voorzichtig in willen zetten.. toen wou ik hem vast zetten en viel er een schroefje van boven op de laptop achter het scherm langs naar beneden.. en toen was dat scherm nog erger kapot dan het oude scherm:S ik begin er zelf niet meer aan...

hey vdk_p

Ja allebei de schermen zijn gelijk en zijn pincompatibel. Ik denk zelf dat het aan de computer instellingen ligt die het beeldscherm niet pakt. Ik heb ook geprobeerd een andere monitor erop aan te sluiten via een andere poort maar die gaf ook "Geen Signal"

btw wouterje ik heb gewoon het beeldscherm vervangen van dezelfde soort HP schermen.

Laatst bewerkt:
maar iemand enig id wat voor software ik ervoor nodig heb???:confused:

zou top zijn:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan