laptop of all-in-one?

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyKelder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
116
Hallo,

Ik ga binnenkort uit huis en wil dan natuurlijk wel een computer hebben, ik dacht eerst dus aan een laptop maar toen zag ik een all-in-one desktop staan in de winkel die er eigenlijk wel heel mooi uit zag. Deze computers zijn voor mij nieuw dus ik vroeg me het een en ander af.
Kan je een all-in-one ook gewoon meenemen net als een laptop, met als enige nadeel dat je altijd een stopcontact nodig hebt, of is hij dan zo stuk?
En all-in-ones zijn over het algemeen duurder volgens mij, hebben ze dan ook meer mogelijkheden?

Gebruik de computer met name voor internet en film.

Iemand duidelijkheid en aanraders voor mij? Ook welke all-in-one of laptop ik zou kunnen nemen?

Dankjewel,
Stanley
 
Laatst bewerkt:
Doe svp eens een linkje naar zo'n all-in-one.

Voor het zoeken op Google en MSN'nen en een filmpje (DVD) kijken, zou ik je aanraden niet meer uit te geven dan een honderd of 5 a 6 voor een laptop.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit degene die ik in de winkel heb gezien:
http://www.centralpoint.nl/pcs/msi/wind-top-ae2220m-art-windtop+ae2220m/

En een van de all-in-ones die volgens mij het meest in zich heeft:
https://www.secureshopping.nl/index.phtml?link_id=acpart6934


En wat als ik nou ook wil fotoshoppen? (ben op dit moment bezig met het leren maken van websites) Is die 500 euro dan ook voldoende of moet ik dan al hoger gaan?
En wat ik ook dacht, als er binnenkort steeds meer in bluray komt, is een bluray speler dan niet handig. Ik houd namelijk wel van wat kwaliteit van het beeld en geluid.
 
niet voor acer gaan
die all in one die heeft touch screen tog?
 
ja heeft inderdaad touchscreen.

En geen acer wegens het merk zeker?

wegens de slechte service desk en de materiale die ze gebruiken voor hun producten

die touch screen ziet er wel leuk uit
alleen wel een nadeel je bent niet echt mobiel met zon ding hij is groter dan een laptop
 
Ik hoef niet zeer mobiel te zijn, ik zou hem wel mee kunnen willen nemen naar andere mensen. Maar het is niet zo dat ik ergens op een terrasje zou willen laptoppen ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Service desk van acer is op de antillen.. inderdaad geen geweldige
Maar met de producten is op zich niks mis.

OT:
Als ik jou was zou ik voor een mooie laptop gaan.
De AIO is groter/zwaarder/duurder dan de average laptop
 
Niks mis met de antillen hoor!
Woon zelf op Curacao en bevalt prima :thumb:

Groter en zwaarder maakt mij op zich weinig uit, daar ze een prachtig scherm hebben. Maar dat duurder, is dat alleen omdat het aio's zijn?
 
Laatst bewerkt:
Komt denk ik voornamelijk door dat HD touch scherm
Welke ik dus ontzettend mooi en het grootste voordeel van deze aio vindt.

Maar wat ik dus in principe zal willen:
Snelheid, mooi scherp en groot scherm, en als het kan een bluray.
Zoek ik echter zelf naar laptops dan kom ik hiermee al gelijk bij de duursten uit. Doe ik dan iets fout of is de aio dan toch nog behoorlijk redelijk, al heeft hij natuurlijk geen bluray.
 
Bepaalde grootte in gedachte? inch?
Grote schermen op laptop vind ik persoonlijk niet mooi
 
Nee ik ben niet zo thuis in de groottes.

Het formaat van die msi in de link van ik erg prettig.
 
Met de 21.5" als grootte kan je misschien toch beter voor de AIO gaan dan.
Anders krijg je als laptop echt een stoeptegel
 
Ok, en is het met de aio mogelijk het mee te nemen, afgezien van dat hij groter en zwaarder is, sneller defect, problemen met touchscreen oid?
 
Het is m.i. een gegeven dat je bij de ontwikkeling van een nieuw produkt / nieuwe technologie nooit vooraan zou moeten willen staan;

1. te duur
2. te onbekend qua kwaliteit
3. prijzen, modellen, mogelijkheden gaan al snel verbeteren als er meer fabrikanten met hetzelfde produkt op de markt komen.

Voor wie nieuwe technologie dan wel is? Voor hen die geld als water hebben en het als hebbedingetje zien en die er niet om malen als het ding na 13 maanden (net buiten de garantie dus) defect gaat. Handiger is wellicht om 12 maanden achterover te leunen en dán toe te slaan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties.
Ik zal nog even afwachten en verdere ontwikkelingen in de all-in-one (en blu-ray) afwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan