Laptop op hol

• Onderwerp starter Onderwerp starter acci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
hallo iedereen

Mijn laptop doet heel raar ik denk dat het aan mij touchpad zit maar weet niet zeker:
ik kwam thuis van de bios ik ga chter de pc en ik ondtdek dat alles steeds naar boven gaat
al je ergens kan scrollen blijft hij maar naar boven gaan heeeeel raar
na een paar keer computer opslaan werd het maar niet verholpen
windows opniuwe geinstaleerd maar tevergeevs

omdat ik dagt dat het aan mij touchpad lag wou ik hem uitschakelen maar ik kon alleen mijn eigen muis uitschakelen en daar lag het niet aan want die deed heel normaal
drivers zijn goed enz.
alleen nu wil ik weten is het mogelijk om mijn touchpad uitteschakelen?
kan dit verholpen worden?
kan het zo zein dat een toets op mijn toetsenbord is ingedrukt die dat doet?????

haal me alstubliet uit deze hel zit nu op een rot pc

ps het gaat om een Siemens Fujitsu lifebook e7110

Hallo,

zitten er geen functie toetsen op je latop waarmee je de touchpad kan uitschakelen.

kijk anders even in de configuratiescherm volgens mij zat er daar een apaprt gedeelte voor de touchpad

In de gebruiksaanwijzing kan ik helaas niet vinden of en hoe je touchpad kan uitschakelen.

Wel kun je met Fn + Scr scrollen uitzetten. Wie weet? maar de kans lijkt me klein.

Verder kun je nog proberen de "nieuwste" driver voor het touchpad te installeren.
Die kun je hier opzoeken. (Kan helaas niet direct linken).
Verder kun je de easy launch toetsen configureren, misschien zit daar wat fout
die vind je hier
Start – Programs – Lifebook Application Panel.
Helpt dat allemaal niet, dan is de touchpad uit te schakelen in apparaat beheer.

Niet deinstalleren, want dan komt deze elke weer terug wanneer je opstart.
mvg leo

hallo ik heb windows geformateerd en fn + scr gedrukt noe doet hij weer normaal
maar nu zit ik met een andere vraag ik had ooit is een keer een andere hd gekocht maar daar zit niet de bijgeleverde software op weet iemand messchien hhoe ik aan die lifebook apllications kan komen alvast bednakt

hallo ik heb windows geformateerd en fn + scr gedrukt noe doet hij weer normaal
maar nu zit ik met een andere vraag ik had ooit is een keer een andere hd gekocht maar daar zit niet de bijgeleverde software op weet iemand messchien hhoe ik aan die lifebook apllications kan komen alvast bednakt

kijk eens op de site van je laptop misschien dat je daar ergens je programmatje kan downloaden.

Anders start je een nieuwe topic ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan