Laptop op Pc aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brettjeh

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Hoi,

Ik heb net alle topics goed doorgelezen, maar ik kom nog niet verder. Ik heb 2 laptops. Eentje kan ik goed aansluiten op tv en heb beeld en geluid. Maar als ik die andere aansluit (zelfde cabel/tv) krijg ik wel perfect beeld, maar geen geluid.

Weet hier iemand het antwoord op???

mvg,

Brettjeh

Heb je al geprobeerd om op de Audio out van je laptop een koptelefoon aan te sluiten, misschien dat de outputplug van je geluidskaart kapot is.

Ik neem voor het gemak aan dat het dan ook werkt ;).

Hebben beide laptops dezelfde specs? OS etc? Of anders gesteld, wat zijn de verschillen tussen beide laptops?

Bij die t werkt: Quad core processor
en een 2303 MB NVIDIA Geforce
Dit is een acer

Bij die t niet werk: Duo core prossor
en NVIDIA 240M
Dit is een parcked bell

Beide windows vista 32 bit

Is het niet mogelijk om een kabel vanuit je tv naar je audio out aan te sluiten? Als je dan wel geluid hebt werkt het toch ook?

Misschien heb je ook een stereo bij de tv staan, dan kun je het daar ook naar aansluiten!

Wel eerst even checken of je er nog geluid uit je audio out komt (met een koptelefoon) als je de kabel naar je tv aangesloten hebt.

Is het niet mogelijk om een kabel vanuit je tv naar je audio out aan te sluiten? Als je dan wel geluid hebt werkt het toch ook?

Misschien heb je ook een stereo bij de tv staan, dan kun je het daar ook naar aansluiten!

Wel eerst even checken of je er nog geluid uit je audio out komt (met een koptelefoon) als je de kabel naar je tv aangesloten hebt.

Van dat fries versta ik geen reed. Maar via de hdmi moet werken, ik denk dat er iets aan de instellingen geweizigt moet worden, maar ik heb geen idee wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan