Laptop op TV, geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

smapat19

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Beste,

Ik probeer mijn laptop op mijn plasma tv aan te sluiten middels vga- en audio kabels.
Ik krijg nu wel beeld, echter geen geluid.

Ik heb de audio kabel in de laptop in mijn hoofdtel aansluiting gedaan en de rood/witte kabels heb ik in de tv-aansluiting gedaan. Toch krijg ik geen geluid.

Weten jullie wat ik fout doe? Moet ik nog ergens in de geluidsinstellingen van mijn laptop iets wijzigen?

Alvast bedankt.

gr,

smapat

Hoi,

Zou moeten werken heb je hem niet per ongeluk op de tv de audio op een uitgang gezet en/of moet je de ingang op de tv nog instellen .
En met een koptelefoon op je notebook heb je dan wel geluid?
als dat zo is dan moet je het zeker op de de tv zoeken.
Modag

Laatst bewerkt:
hoi

Hoi

thnx voor je hulp.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik dit in mijn tv moet instellen...een uitgang naar ingang.
Er zijn in totaal 6 rood/witte aansluitingen, eentje heeft DVI IN, de andere is AUDIO IN
en nog een is COMPONENTS IN.

ik heb ze bij alle drie ingestoken, maar geen geluid.
Als ik normaal gesproken een koptelefoon aansluit op mijn laptop, dan krijg ik wel geluid.

gr,

smapat

Hoi,

Ja is dat nu ook het geval met de koptelefoon.
Welke tv heb je als ik vragen mag?
En het beeld op welke ingang heb je dat op aan gesloten op de tv?
Modag

Laatst bewerkt:
hoi.

Ik heb een Samsung Plasma tv, echter type weet ik niet.
Het beeld heb ik via VGA kabels aangesloten. Die kabels met die 15 pinnen. Zowel de laptop als de tv hebben deze aansluiting. Vervolgens heb ik in de laptop beeld instellingen de tweede monitor 'aangezet' en door het verschuiven van bijv. Mediaplayer zie ik beeld op mijn tv.
Verder heeft mijn laptop en tv ook een S-Video aansluiting, een ronde met 7 pinnen.
maar daar heb ik niets op aangesloten.

alvast bedankt.

gr,

smapat

Hoi,

Ik heb even in een gebruiksaanwijzing van een samsung plasma tv gekeken en naast de vga aansluiting zit net z'n audio ingang als op je notebook.
Dus volgens mij moet je niet naar de rood witte stekker maar moet je gewoon een snoertje 3,5 naar 3,5 jack hebben en gebruiken. zoals deze
Dit alles als natuurlijk bij jou dit ook het geval is.

Modag

Hoi Modag,

Zodra ik thuis ben, ga ik het direct controleren.

Voor nnu hartelijk bedankt voor jou hulp in deze.

gr,

Smapat

Hoi,

Lees het misschien vanavond wel of het gelukt is?

Modag

Beste Modag,

Hartelijk bedankt voor jou hulp.
Inderdaad was er een AUDIO plug in de TV. Deze was mij eerder geen eens opgevallen.

Hartelijk dank nogmaals, nu kan ik eindelijk genieten ven beeld & GELUID via mijn laptop.

gr,

smapat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan