Laptop op tv via vga

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puthenaer

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Eindelijk is het dan gelukt om de laptop via een vga kabel op tv aan te sluiten. Beeldscherm laptop schakel ik uit. Het geluid komt via de rood/witte stekkers. Werkt perfect! Ik kan series (avi) kijken, maar als ik een dvd (video_ts) wil kijken, dan heb ik wel beeld, maar geen geluid. Heeft video_ts een ander spoor? Ik gebruik nero showtime voor dvd en bsplayer voor .avi bestanden, wat dus wel werkt.
Iemand een oplossing?

Ik ga het eens proberen. Dank je wel!

[edit]
Ik merk geen verschil. Hoor nog steeds niks. Ac3 filter kan ik met nero showtime ook niet oproepen. Met bsplayer wel, maar dan nog hoor ik niks...

Laatst bewerkt:
Heb je wel geluid als je de DVD op de laptop afspeelt, zonder dat er kabels naar de TV zijn aangesloten?

Nu je 't zegt..... eerder altijd wel, maar nu niet meer. Enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik heb mijn systeem ingevoerd in mijn profiel. Volgens mij zou het wel moeten kunnen. Is er nog een andere speler die dvd's afspeelt ipv nero showtime?

Heb je wel geluid als je de DVD op de laptop afspeelt, zonder dat er kabels naar de TV zijn aangesloten?

Het lag aan Nero Showtime. Op de één of andere manier geeft die geen geluid door. Ik heb met VLC Media Player uitstekend geluid en ook het beeld is perfect. Vanaf nu hoef ik geen dvd's meer te branden!!!

Heb vanmiddag via internet uitzending gemist gekeken en ook dat wil. Natuurlijk geen superkwaliteit, maar het is allemaal goed te volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan