Laptop op tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Goedemorgen helpmijers,

Ik heb laatst een (oude) laptop gekregen en deze aangesloten op mijn draadloze netwerk.

Nu heb ik op mijn pc zeer veel films staan die ik via het netwerkje thuis ook op mijn laptop kan kijken.

Nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn laptop op mijn tv aangesloten?

Mijn laptop is een Dell Inspiron 3800 en er zit zo`n aansluiting op:
s-video_connector_7pins.jpg

Nu heb ik een kabel liggen die precies erin past en met een verloop stekker precies in de voorkant van me tv past (een gele stekker). Helaas krijg ik geen beeld op me tv...

Heb ik nog software nodig? moet ik instellingen veranderen? of doe ik het helemaal verkeerd?

Ik dacht eigenlijk dat je meer zo iets nodig had.
Van s-video naar scart.
Bij mij werkt dit wel maar misschien lukt het ook wel met een gele tulp stekker.

ryv302.jpg

ik dacht dat je zou moeten verbinden met een zwarte stekker, maar het kan ook anders. heb je wel het beeld gecloond naar je tv? je zou in je systemtray iets moeten zien van grafisch gedoe en dan ergens beeld kopieren of iets. kijk maar even in je systemtray en experimenteer

Je hebt er geen apparte software voor nodig maar het zou moeten zitten in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart.

Rechtermuis op een leeg plekje op je desktop > Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > tabblad van je video kaart.
En daar zoeken of je iets vind met Kloon beeldscherm, als je dat geactiveerd hebt moet je vast ook nog instellen dat volledige scherm-video op het 2e beeldscherm aanstaan zodat je film beeldvullend wordt weergegeven op de tv.

Je kan ook nog proberen de fn toets van je laptop te gebruiken.

meestal is dit de fn+f8 er staat onder crt/lcd:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan