Laptop op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Sluit laptop aan op TV, werkt behalve geluid. Even rebooten in de hoop het geluid te fixen (goede apparaat was geselecteerd) werkt het beeld opeens niet meer.

Wat kan dit zijn?

Hoe heb je hem aangesloten? hdmi of blauwe videostekker?

Voor de duidelijkheid is het handigerr als je je probleem bij 1 topic houd, ik zie nu net namelijk dat je in een andere vraag aangeeft dat je met hdmi aangesloten hebt. Niet handig...

Nou, het was één probleem, en zijn er nu twee geworden.

Had eerst geen geluid, zelf geprobeerd te fixen. Vraag gesteld. Gereboot, 2e probleem erbij: Geen video.

Geloof me, als dit direct samen was gekomen, had ik wel geplaatst: HDMI LAPTOP->TV werkt niet ofzo.

Ze lijken wel verband met elkaar te houden, vandaar...

Niet nodig. Maar dat helpt me ook niet;p.

Heel raar, herinstalleren van Drivers lijkt me onnodig werk.

ik weet niet zeker of dit waar is, maar hoeveel inch is je laptop en hoeveel inch is de TV?
op school was ik iemand aan het helpen met zijn minilaptop en we hadden hem aangesloten op een beeldscherm van school maar daar kregen we alleen beeld op als ze "het zelfde doen" omdat ie dan denk ik te groot is want dan is ie op je laptop een rondje en op je TV een ovaal.

Beeld zat blijkbaar iets in stroombeheer (ook dikke onzin, aangezien ik constant met netstroom heb gewerkt.)

Nu werkt beeld dus wel weer. Geluid nog altijd hopeloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan