laptop opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

farang

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2006
Berichten
11
ik heb een probleem met mijn oude laptop die destijds is overgenomen van de onderneming waarvoor ik werkte en tot nu toe goed heeft gewerkt.
Het merk is Aquado.
Doordat ik zo dom was om originele Microsoft te willen laden en ik iemand heb gevraagd om de machine vooraf geheel "schoon" te maken kan ik nu geen kant meer op.
Wanneer ik de computer start dan verschijnt op het scherm een aantal zo vreemde tekens dat ik ze niet met het toetsenbord van mijn andere computer kan reproduceren.
Ik heb er een digitale foto van die ik per mail kan sturen indien nodig.
Ik kan opstarten wat ik wil, met of zonder de originele Microsoft Windows, maar deze buitenaardse melding blijft. Het intikken van welke letter dan ook resulteert dat de "tekst" zich reproduceert met een vaste cursor. Ook Enter helpt niet.
Een bijkomend probleem is, dat, alhoewel ik mij nu in een "wereldstad" bevindt: Bangkok, er geen enkele lokale support te vinden is. Men verkoopt hardware, weet er weinig of niets vanaf en/of spreekt geen Engels. Met de software is het zo droevig gesteld dat je erg veel moeite moet doen om originele versies te kopen. Illegale software echter meer dan genoeg. De computers worden niet inclusief programma geleverd en zo ja dan met kopieen. Tja, en wanneer de Octopus Microsoft dan online in je computer komt ben je in de aap gelogeerd denk ik. :p

Bij voorbaat dank


Ik kom dus ook niet meer in BIOS!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan