Laptop opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
102
Hey allemaal, dankje dat je kijkt!

Ik heb dus een laptop gekocht, jaartje geleden ong. :)
En ik weet dat laptops niet erzijn om te game. Game ik ervaak op. Sinds ik niet vaak thuis ben. :eek: Sinds die tijd heb ik bijv. Company of heroes erop staan. Eerste keer dat ik hem instaleerde runde die helemaal perfect. geen lag hoge fps. Nu is me fps super laag, zelfs al staat alles op low. Ik merk dattie erop onder uitgaat. -> Acer Aspire 6930.
Ik heb hem geprobeerd te defragmenteren, fouten opsporen en herstellen, ccleaner etc. Maar het blijft hetzelfde. Weet iemand wat ik nog kan uithalen om hem beter te laten werken?
Er zit ook veel stof in dat laat ik verwijderen binnekort. :thumb:
 
Hey allemaal, dankje dat je kijkt!

Ik heb dus een laptop gekocht, jaartje geleden ong. :)
En ik weet dat laptops niet erzijn om te game. Game ik ervaak op. Sinds ik niet vaak thuis ben. :eek: Sinds die tijd heb ik bijv. Company of heroes erop staan. Eerste keer dat ik hem instaleerde runde die helemaal perfect. geen lag hoge fps. Nu is me fps super laag, zelfs al staat alles op low. Ik merk dattie erop onder uitgaat. -> Acer Aspire 6930.
Ik heb hem geprobeerd te defragmenteren, fouten opsporen en herstellen, ccleaner etc. Maar het blijft hetzelfde. Weet iemand wat ik nog kan uithalen om hem beter te laten werken?
Er zit ook veel stof in dat laat ik verwijderen binnekort. :thumb:

Dit heb ik ook op mijn laptop, zelfs met low settings, spikes (lag), maar toch, je computer optimaal houden, en van binnenuit schoon maken zou kunnen helpen.
 
Nee, eerst had ik het niet. Nu wel. Ander idee dan schoonhouden? Een progamma die ik kan gebruiken? :confused:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan