Laptop opnieuw 'installeren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Heren volgens mij is het niet van belang of de geleende versie een eigen code heeft want die zal in gebruik zijn door degene waarvan hij die geleend hebt dus zal hij via zijn eigen code moeten activeren daarom zal het z'n zelfde versie moeten zijn naar mijn idee tenminste .
Maat laten we even op de ts-er wachten met zijn antwoord.

Modag

Jij bedoelt de activeringscode, die moet identiek zijn, maar daarvor moet je naar microsoft bellen als je het nieuwe OS hebt geinstalleerd. De prodectkey maakt geen bal uit als je die vaker gebruikt ;)

@modag: ik heb het niet gehad over een geleende versie met bijbehorende code.......

We wachten..

Hoi,

Zal het wel verkeerd hebben maar product code is toch de code waarop microsoft controleert

Modag

ik zla het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, de product key moet je van tevoren voor de installatie ingeven, als je dan de installatie hebt afgerond, moet je drivers gaan installeren blablabla... maar je moet ook de windows versie activeren. hier heb je 3 dagen de tijd voor. dan moet je naar microsoft bellen en dan krijg je die code. die moet je invoeren en klaar is kees ;)
correct me if i'm wrong

Hoi,

Denk het niet want je zal als eerste code die productcode moeten invullen die dus op die cd-rom staat en wil hij het met zijn eigen code willen doen zal het de zelfde moeten zijn.
want op jouw manier zou de xp of wat dan ook op meerdere pc's te installeren zijn
Modag

Laatst bewerkt:
de product code staat niet op de cd, die word er normaal bij geleverd. Als je geen key hebt kun je ook een andere gebruiken, Moet dan natuurlijk wel van de zelfde soort zijn. Dus geen Office-key gebruiken bij Windows Vista:P

Correct me if i'm wrong

Sorry dacht even van wel maar mijn redenatie klopt toch of zie ik dat verkeerd.

Modag

Neen ik heb het niet gehad over het lenen van een cd van iemand en dat ie dan die key moet gebruiken.
Ts heeft een eigen key(waar we vanuit gaan)en zal die moeten gebruiken.waar jij dus ook vanuit gaat.
Het verhaal waar Jordi b meebegonnen is is niet van toepassing.En verders ook eigenlijk niet belangrijk voor dit topic.En dit is zekers niet negatief bedoelt :)(vanaf replay 10.27uur)

Excuses dan voor antwoorden die net bij dit topic passen, maar kloppen mijn antwoorden wel wat ik zei?

Neen ik heb het niet gehad over het lenen van een cd van iemand en dat ie dan die key moet gebruiken.
Ts heeft een eigen key(waar we vanuit gaan)en zal die moeten gebruiken.waar jij dus ook vanuit gaat.
Het verhaal waar Jordi b meebegonnen is is niet van toepassing.En verders ook eigenlijk niet belangrijk voor dit topic.En dit is zekers niet negatief bedoelt :)(vanaf replay 10.27uur)
oke dan begrijpen wij elkaar .

Modag

Excuses dan voor antwoorden die net bij dit topic passen, maar kloppen mijn antwoorden wel wat ik zei?

Deels...:D

Maar goed....voor ts lijkt het me nu duidelijk...lenen of downen en eigen key gebruiken etc.

@Modag: Meestal toch wel??!!:D

En nu laat ik topic met rust.

Nog 1 vraag en daarna laat ik het ook met rust; Je kan dus niet zomaar een key van bijv XP op internet opzoeken en gebruiken als je XP wilt installeren of kan dat juist wel??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan