Laptop opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Ik heb eeb Dell inspiron 1720 met Vista en bij deze wil ik de harde schijf formateren en Vista weer opspelen.
Ik heb geen DVD of iets anders. Maar zover ik weet zit er een soort image resort erop. Kan mij iemand vertellen hoe ik dit opgestart krijgt. Is hier een toetsencombinatie voor of iets anders. Ik hoor het wel.

Probeer deze toetsencombinatie eens:

CTRL en F11 indrukken tijdens het booten.

Bedankt voor de snelle reactie. Dit heb ik al geprobeerd. Werkt niet.

Ik zie dat ik inderdaad hetzelfde heb geprobeerd en ook bij mij niet werkt. Ik heb geen VistaDVD of CD, dus kan dit allemaal niet uitvoeren. Zou via recovery partitie moeten, maar hoe.

Volgens mij moet je tijdens het opstarten op F8 drukken een paar keer

Als ik een paar keer op F8 duw, kom ik in Advanced Boot options. Hier zou moeten staan; Repair your computer. Maar dit staat er niet, anders was ik al vertrokken.

Toch is dat de juiste weg....

Volgens de handleiding helemaal naar beneden scrollen, daar zou het moeten staan

Kopie van het betreffende gedeelte uit de handleiding

Bijlagen

• dell.jpg
    dell.jpg
    102,8 KB · Weergaven: 55
Dit klopt. Maar helaas staat er alleen het volgende:

Logboekregistratie van opstarten inschakelen.

Video met lage resolutie (640x480) inschakelen.

Laatst bekende juiste configuratie (geavanceerd).

Modus Active Directory herstellen.

Fout opsporingsmodus

Automatisch opnieuw opstarten na systeemfout uitschakelen.

Uitschakelen van stuurprogrammahandtekening bekrachtigen.

Windows normaal starten

en dan de balk weer helemaal naar boven.

Is de laptop misschien al een keer eerder opnieuw geinstalleerd door (een ondeskundig) iemand???

Niet zover ik weet. Maar ik ben op internet meer mensen tegengekomen waar deze opties niet werkten. Dus ben ik op zoek naar een andere optie. Als die er niet is, dan zet ik er windows 7 op. Maar is meer werk.
Ik weet het ook niet.

Ik zit met 10 of meer trojaanse paarden en ik krijg ze er niet vanaf. Daarom opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan