Laptop overhit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kain

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Geachte leden,

Ik heb een probleem met mij laptop. hij is nu ongeveer een jaar oud en ik heb sinds 3 maanden last van mijn koeler.
Hij maakt enorm veel lawaai dat ik soms mijn geluid niet kan horen. hij blaast alleen maar warme lucht en de linker zijde van mijn laptop wordt gloeiend heet.
Als ik een spel speel of een film kijk wordt raakt hij snel overhit en schakelt hij zichzelf uit. ik vind het best vreemd aangezien hij pas een jaar oud is.
Mijn vraag is of iemand weet wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen of laten oplossen.

met vriendelijke groet.

Ik heb een HP Pavilion g7 met windows 7, en AMD vision a6

Hoi,

Weet niet of je het notebook op je schoot etc gebruikt want zo komt er veel stof in het notebook terecht ik zou hem eens stofvrij maken bv met een busje lucht, en anders kijk deze eens maar je zal nog garantie hebben dus is laatste geen optie denk ik .Zelf zet ik mijn notebook altijd op een harde ondergrond;)

laptop van een jaar oud heeft meestal nog garantie

dit klinkt als een laptop waarvan de fan lager kapot is of er zit stof tussen

maar zou er persoonlijk mee terug gaan naar de winkel

wat te denken hem ook eens schoonmaken en vooral de inlet schoon maken .
ik doe dit elk halfjaar en er zit altijd stof in.

Maar dan wel uitzuigen en niet het stof er verder inblazen

Ron

zou ik niet te lang wachten met de schoonmaakbeurt/cq vervangen van de fan indien echt stuk.
Je cpu zal dan eerder verder doorbranden en uiteindelijk echt de geest geven. Zeg dan maar bye bye met je garantie.

Ik zou eerst HP bellen als je nog garantie hebt, dan kan je misschien een nieuwe fan krijgen ofzo ;)

nog geen jaar oud, niet zelf mee knoeien opsturen ter garantie naar HP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan