laptop P200D toshiba games gaan sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

blezegun

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Hallo

ik heb een paar jaar geleden een laptop Toshiba P200D gekocht, toen ik games ging spelen ging dat goed. paar jaar later ging ik mijn laptop formatteren om hem sneller te laten gaan.
maar toen ik toen de spellen ging spellen ging mijn muis heel sloom en me beeld ook, ik kan nu alleen nog spelen als ik mijn beeld op het kleinst zet. en mijn besturings programma van mijn muis is ook weggegaan ik weet niet of het daar aan ligt want als ik met mijn toetsen beweeg gaat het spel oom sloom hij heeft een soort laten reactie. moet ik iets downloaden voor me drivers? iemand een idee?.....

hopelijk word dit snel verholpen

Kijk eens in apparaatbeheer of je daar vraagtekens hebt.

Ik vermoed namelijk dat je bent vergeten de drivers te installeren na de herinstallatie.

Heb jij een driver cd gekregen bij de laptop? Dan vanaf die cd de drivers installeren.

Hoi,

Ik heb 'm zelf ook.
De specs van de grafische kaart zijn niet best, waardoor hij er op de prestatie-index onder vista met een mager 3-tje afkomt helaas. Hieraan is niets te doen.
Daarnaast is hij standaard uitgevoerd met 2 (2 x 1) Gb werkgeheugen.
Dit heb ik vervangen door 2 x 2 Gb, wat de prestaties wél verbeterde, maar een echte voor games geschikte laptop wordt het niet.
Wel moet je na een recovery opnieuw de laatste drivers installeren en mogelijk heb je dat nog niet gedaan.

http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=NL

Let er op of het een model PSPBLE of PSPBQE is (staat op onderkant laptop)

@Lita: bij een recovery vanaf de bijgeleverde DVD, worden de juiste drivers wél geïnstalleerd, maar ze zijn inderdaad 'gedateerd'. Of opwaarderen het traagheidsprobleem substantieel oplost is de vraag ....

Laatst bewerkt:
video driver

hallo

ik ben naar toshiba site geweest en de gegevens ingevult er er staat dat de sessie is verstreken dat ik geen garantie meer heb. kunt u mischien die driver download naar mij toe sturen? hoe kan ik dit oplossen?

Mvg Bram

Wat je nu beweert klopt niet.
Of je nu wel of geen garantie hebt, je kunt de drivers gewoon downloaden.
Zelfs als je dat vanaf een totaal andere computer doet.

Gewoon kijken wat je verkeerd doet en blijven proberen zou ik zeggen.

toshiba laptop start niet

hallo

ik had op een andere site een toshiba driver voor je beeld gedownload en toen ik het opende deed het toetsenbord het niet meer dus ik dacht dat het een virus was dus had ik de laptop uitgezet en nu start hij niet meer op enig idee?

mvg Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan