Laptop pa 1510 fujitsu siemens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monique43

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Ik heb 2 weken geleden een laptop gekocht een fukitsu siemens pa 1510.
Als ik hem opstart gaat hij spontaan na 2 minuten uit.
Ik heb bij energiegeheer gekeken en alles uitgeschakeld zodat de pc niet uit gaat.
Hij moet dus aanblijven. Volgens mij is het een instelling in de pc maar zou niet weten waar ik moet zoeken. De batterij is geheel vol. Al ik de stroom aansluit doet hij het ook.
Hij doet het een keer per dag daarna doet hij het gewoon normaal als hij aanblijft.
Weet er iemand een oplossing??
Ik heb deze laptop nodig voor school want het is namelijk mijn lesmateriaal.
Kan terug gaan naar de zaak waar ik hem heb gekocht en dan moet hij worden opgestuurd, dan mis ik hem 2 weken op school en dat kan niet.Maar volgens mij is het een instelling. Ik werk met windows vista.
gegroet Monique:)

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Probeer hem eens in veilige modus op te starten d.m.v. f8 in te drukken tijdens het opstarten
en kijk eens als hij aanblijft in log boek voor eventuele fout meldingen.
Logboek is rechtermuisknop deze computer beheren en dan logboeken.

Modag

Hallo,

Ik kan dat logboek wel vinden, heb erin gekeken maar wat moet ik dan zien??
Daar heb ik dus niet zoveel verstand van.

Als je zegt wat ik moet opzoeken kan ik dat wel doen, maar verder houd het bij mij op.

groetjes Monique:D

Hoi,

Als ik het nu goed begrijp blijft hij in veilige modus wel aan?
Als je in je logboek een fout staat zal daar een er een rood kruis bij staan als het er niet te veel zijn meld deze dan even.

Modag

Hoi,

Als ik het nu goed begrijp blijft hij in veilige modus wel aan?
Als je in je logboek een fout staat zal daar een er een rood kruis bij staan als het er niet te veel zijn meld deze dan even.

Hallo Modag,

Ik kan inderdaad starten in veilige modus. Ik heb in het logboek gekeken en er staat nergens een rood kruis bij.
Dus verder weet ik het niet.
Groetjes monique

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan