Laptop packard bell hera c

Status
Niet open voor verdere reacties.

indo1991

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
42
Hallo ik hem een probleem met 1 laptop dit hij valt in de zoveel tijd uit hoe kan dit?
hij voelt wel warm aan het is een laptop packard bell hera c
de warme plekke zijn de links aan zijkant bij ventilatie en maak hard geluid harde geluid als ik hem beetje optil is die de linker kant ook warm dus de zelfde kant van de ventilatie weet iemand misschien wat ik kan doen hij doet nu wel weer maar ik ben afwachten waneer die weer uitvalt
 
Hoi,

Denk dat je hem eens een beetje moet gaan ontstoffen van binnen.
Het uitvallen kan op een warmteprobleem duiden.
 
dus ik mem opemaken ik heb niet heel veel verstand er van kan ik met doekje doen of stofzuiger of een kwastje wat is beste
 
Makkelijkste zou een busje met perslucht zijn.Te koop bij iedere pc boer voor een eurie of 5...
 
oke bedankt voor de tip als die het weer doet zal ik het late weten
 
Denk dat je idd eerst deze stap maar eens eerst moet volgen.
Maar gezien je omschrijving zal dit het probleem wel zijn.

Is het dat niet dan horen we dat vanzelf ook wel weet toch?:D:D
 
ik heb hem noch niet opengemaakt want ik heb noch garantie geloof ik en hij deed het half uurtje en 1 x wat langer en erna viel die weer uit
dus ik kan liever niet openmaken
 
Openmaken??

Hoi, je kunt hem wel openmaken.
het is wel een priegelwerkje maar het werkt wel.
Ik heb een aantal foto's gemaakt van wat je eronder tegen komt.
Deze zet ik nog even op mijn website dus even geduld.

Ik denk dat het probleem echt stof in de koeler is.

tot zover Roland

ik heb hem noch niet opengemaakt want ik heb noch garantie geloof ik en hij deed het half uurtje en 1 x wat langer en erna viel die weer uit
dus ik kan liever niet openmaken
 
hij doet het weer hij was denk ik te warm geworden ik had steeds de stekker in de laptop gedaan maar ik haal hem nu er uit als hij vol is
bedankt voor alle info ik zou ook graag de fotos wille zien van de laptop binnealvast bedankt iedereen
 
Wij hebben ook een Hera C van Packard Bell...met een mogelijk defecte harde schijf Maar we krijgen de onderkant niet los omdat daar de busjes van de hoofdtelefoon en mic/ line in inzitten... hoe kan dat open zonder de boel te vernielen?

Dank u.
 
Het is niet de bedoeling te reageren op oudere topics. Daarnaast stel je ook een vraag in iemand anders zijn topic. Daarom gaat er een slotje op dit topic.

Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen voor je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan