Laptop piept steedds.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy14nl

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Hallow forummers :)

Kheb weer een vraagje..
mijn laptop Acer Extensa 5220. gaat steeds piepen onder windows gebruik. bij elk schokje en bij elke aanraking.. eerst was het niet storend maar nu word ik er tog knetter gestoord van. :shocked: , en krijg ik neiging om laptop uit raam te gooien. iemand idee hoe ik dat achterlijke ding kan uitzetten? ALLE HELP WELKOM

Edit: 't gekke is die piep komt normaal als er iets niet goed is. bij desktops..maar bij deze laptp werkt ELK onderdeel goed :O

Laatst bewerkt:
Werk je met de voeding op een rand-aarde stopkontakt?
Wat is de temperatuur van de processor?

Laatst bewerkt:
Er is wellicht toch" iets" binnenin de laptop wat niet goed vast zit? Of een alarm v.d. processor-temperatuur die in het Bios
iets te laag ingesteld staat?
Bekijk hiermee je hardware-temperaturen.

Laatst bewerkt:
Werk je met dfe voeding op een rand-aarde stopkontakt?
Wat is de temperatuur van de processor?
Zonder rand-aarde. hier

@ temps:
tempraturen zijn normaal niet anders dan in't begin :), maar sinds ik hem laatst een keer heb opgemaakt om de voedings connector te lijmen. piept deze laptop :(

maar kan ik die piep ergens uit zetten. kword er echt gek van

Laatst bewerkt:
maar sinds ik hem laatst een keer heb opgemaakt om de voedings connector te lijmen. piept deze laptop :(

daar is het dus fout gegaan...
esd-bandje aangehad?
Alles goed terug op zn plaats ?
niet per ongeluk lijm op componenten waar geen lijm hoort?

daar is het dus fout gegaan...
esd-bandje aangehad?
Alles goed terug op zn plaats ?
niet per ongeluk lijm op componenten waar geen lijm hoort?
geen bandje aangehad, natuurlijk zit alles trg op de plaats :P, lijmen is ook goed gedaan. :)

oke.. nu doet dat ding niets anders dan TUUUUUUUUUTUTUTUTUUTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUTUUU, kword knettergek..
tis bij elke aanraking van muis/toetsenbord en bij elke trilling bijv, als'k door me slaapkamer loop.
me pa zegt als'k hem opnieuw instaleer ist wel over. maar daar geloof'k niej zoveel van want volgens mij is dit een hardware fout en geen software fout

Edit: als'k nou maar wist waar't spekertje zit, dan haal ik hem g'woon eruit.. achterlijk ding "t komt tog uit me laptop speakers :O

Edit2:
temps.bmp

Laatst bewerkt:
Is de piep alleen als je typt?
Heeft de stekker van het 230 volt netsnoer een randaarde? Wel slim om die dan te gebruiken.

Connector van de adapter gelijmd? Huh? Leg die eens uit?

Ben je met in-elkaar-zetten wellicht een stekkertje ergens vergeten? Of de flatcable van je toetsenbord die nu niet goed zit?
Eventueel: nogmaal opereren en weer terug in elkaar zetten.

Alle schroefjes exact op de juiste plaats? Dat er geen iets-langer-schroefje op de verkeerde plaats zit en sluiting maakt?

Is de piep alleen als je typt?
Connector van de adapter gelijmd? Huh? Leg die eens uit?

achterkant van laptop waar je 't stekkertje indrukt. dat ding was erin gevallen in de laptop.die heb ikweer terug op de plaats gelijmd :)

Was het plastic deel erin gevallen of een metalen pennetje?

FIXED
Bij het menu van de geluidskaart staat 'PC beep :evil: '
Just Mute It :D

lol, tzal voor lang zijn dan :s een alarm is niet zomaar! dus uw voedingsingang was afgebroken en dus heb je gewoon gelijmd? zonder de aansluitingen op mobo te HERsolderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan