Laptop porblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferryhoonhout

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
87
halllo allemaal,,


wie kan mij helpen


ik heb een laptop compaq presario 1700 XL (1E type)


daarvan doet het beeldscherm raar hij doet het volgende:

als je hem aan zet zie je even beeld dan is ie weer weg en zie je heel vaag wat strepen en dan kom ie weer heel even terug en dan is ie weer weg ..
als windows voledig is opgestart is het beeld ook zwart.

maar er is een een kans als je hem aan zet dat hij het gewoon normaal doet en dan ineens tijdens de werkzaamheden uit val (beel dan)

wil kan mij meer duidelijkheid geven over die probleem

met vriendelijke groeten Ferry
 
wie ok wie kan er helpen

is er dan niemand die verstand heeft van laptop of die er wat vanaf weten??????????????????????/
\\wie helpt mij


gr ferry
 
Beste Ferry,

Ik heb ook een compaq laptop met heel erg vreemde problemen. Bij mij freezed de hele laptop.
Mijn onderwerp staat iets verderop...
freeze compaq armada...misschien heb je iets aan de tips?

Ik ga er nu vanuit dat je scandisk en dat soort gein al een keer uitgevoerd hebt.Je kunt proberen om het een en ander van de compaqsite(hpsite) aan updates te downen

Als dat nog niet helpt ben je aardig aan de goden overgeleverd. Dit soort geintjes zit vaak in produktiefoutjes. (is mij gezegd)

Ik heb er geen garantie meer op maar als jij dat nog wel hebt zou ik kijken bij de leverancier of hij je kan helpen.

succes
 
Ik ga even hier verder.
Mijn probleem is dat mijn processor te heet wordt. dat wil niet zeggen dat jij hetzelfde hebt.

Bij mij is het nog niet opgelost vandaar dat ik nu informatie gevraagd heb om de fan permanente stroom te geven.

Jouw probleem is misschien op te lossen met het downloaden van de servicepacks.

Dit moet je echt proberen voordat je het ding open gooit om er zelf wat aan te doen. Het zijn er flink wat...
 
wat zijn er heel wat service packs bedoel je of bedoel je alle download

ik draai trouwens op win 2000 proff


dus je denk dat het is kwestie van dowladen en dan is hhet klaar?? (hopen we)


gr ferry
 
Er zijn heel veel servicepacks.
Ik hoop voor jou dat dit de oplossing is.

succes
 
Hallo

Boot deze eens gewoon met een d.o.s diskette.

Kijk dan eens of hij nog kuren heeft.

Indien het een hardware defekt is , dan zou het kunnen dat de "backlight" intermitterend werkt. (zonder backlight --> ook geen beeld)

Indien je een extrerne c.r.t. monitor aansluit , werkt dan dan o.k. of is dit ook zelfde ziekte ????

Peter
 
als ik er een gewoon monitor aan hang doet iehet prima

en wat je net vertelde snap ik niet zou u dat beter uit kunne leggen

gr ferry
 
Hallo

No problem....graag.

De d.o.s. diskette is om vlug te zien of het een software of een hardware probleem is......

Een lcd/tft scherm heeft ook een soort van t.l. lampje om de data die dit scherm produceert leesbaar te maken voor ons. (backlight )

De externe monitor test was om te zien of er effektief iets defekt was in svga controller of l.c.d.

Peter
 
nou ik kom niet eerder bij de laptop als vrijdag morgen

als u zo vriendelijk wilt zijn vrijdag (indien mogelijk een paar keer op helpmij.nl kijken en kijken of u me kunt helpen

met vriendelijke groeten ferry

alvarst bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan