Laptop presteerd zeer slecht sinds een paar maanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchFriend

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2013
Hallo allemaal,

Mijn laptop die ik van de technische universiteit heb gekocht heeft de laatste tijd veel problemen met games draaien. Het gaat hier om de HP EliteBook 8560w. Het eerste half jaar had ik totaal geen problemen met mijn laptop, hij draaide alle spellen zonder problemen of High. Nu heb ik het probleem dat de laptop bij elk spel (ook hele lichte spellen, zoals Stronghold Kindoms, een 2D spel) om de 5-30 seconden stil staat voor 2 seconde en dan weer verder gaat. Hij hangt dan gewoon. Ik heb nieuwe drivers geinstalleerd, opnieuw windows erop gezet, spel proberen te spelen zonder accu er in (dus alleen met oplader ipv beide) en ik heb ook met een busje lucht alles ventilatie punten schoongespoten. Helaas is het probleem nog steeds aanwezig.

Ik stel alle hulp en advies zeer op prijs! :)

Ik denk dat je je laptop eens moet verschonen. En dan bedoel ik oude programma's verwijderen, temps schoonmaken en je drivers updaten zou wellicht ook nog kunnen helpen.

Daantje, bedankt dat je mij het quoten bespaard :P

Toch zou ik wel graag nog een antwoord op mijn vraag willen krijgen ;)

Haal, om te beginnen, eens een stofzuiger langs ALLE openingen die je in de laptop vindt.
Download CCleaner , hier: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
LET OP dat je even de vinkjes bij ongewenste toolbars weghaalt...

Gebruik zowel de bovenste (Cleaner) als de tweede (Register) button....

Meestal frist dit de boel wel op...

Laatst bewerkt:
Ik heb CCleaner gedraaid, helaas blijft het probleem gewoon bestaan :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan