Laptop probleem windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickoip

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2011
Hallo,

Sinds vandaag doet mn laptop heel vaag,
Hij was muziek aan het downloaden.. Toen hield mn vader de aan/uit knop ingedrukt zodat ie meteen uitging.
Vervolgens wil ik hem opstarten
En krijg ik een foutmeldng van de harde schijf ozoiets dat er
Zwevende bestanden zijn en alles teruggrplaats moet worden..
Gewoon een hele schijf controle,
Dat heeft ie nu vanaf 9 uur sochends gedaan en blijft opnieuw opstarten
Ik kan ook niet bij het bureaublad komen want alverwegen krijg ik een blauw bild met een foutmelding

Iemand een idee?

Dankjewel alvast.

Hoi.,
kun je wel in de veilige modus opstarten (meestal F8 trommelen tijdens de boot)?

Nee werkt niet,
Hij wil nog steeds een schijfcontrole doen
En als ik dat wil onderbreken
Komt er een blauw bilt met;
Windows has to be shut down to prevent damage ofzoiets..

0x00000000a stond er en daarachter (0000000000) (0000000) (000000000) ( ik heb niet de correcte nullen er neergezet maar dat stond er een beetje..
Net trouwens kwam ie bij de inlogcode, maar daar stond dat er een fout was in system.. Toen meteen bluescreen.

Laatste bericht verwijderd, het is niet toegestaan binnen 24 uur je topic omhoog te kicken.

Hoi,
je hebt geen Vista dvd? Hier de info van MS omtrent jouw stopcode. Heb je recent stuurprogramma's (drivers) vernieuwd? Als je geen Vista installatie-dvd hebt kun je hier een Recovery Disc downloaden en branden op cd met ImgBurn. Hier zitten alle herstelopties op die op de originele Vista dvd aanwezig zijn, d.m.v. deze opties kun je ook een systeemherstelpunt terugzetten.

Hoi,
je hebt geen Vista dvd? Hier de info van MS omtrent jouw stopcode. Heb je recent stuurprogramma's (drivers) vernieuwd? Als je geen Vista installatie-dvd hebt kun je hier een Recovery Disc downloaden en branden op cd met ImgBurn. Hier zitten alle herstelopties op die op de originele Vista dvd aanwezig zijn, d.m.v. deze opties kun je ook een systeemherstelpunt terugzetten.
Nee, heb ik inderdaad niet. Nee, ik heb niks verniewd laptop is circa 2,5 jaar oud.. En ik kan geen herstelpunt maken zonder cd? Want ik kom niet bij het bureaublad

Als je m'n post goed leest en de links volgt dan kun je een recovery downloaden, als je daar van opstart (speciale functietoets F11-F10) dan kun je iig het een en ander proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan