Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb mijn laptop na een aantal crashes maar laten recovere, wat zijn de basic programma's die ik er op meot zetten en die handig zijn
Je bedoelt programma's erop zetten op een kale windows installatie?
je bedoelt als een soort backup? maar ik ben wel van plan om een backup te kopenWat ik in ieder geval zou doen,is een image maken van de C:\ partitie.
Als je die image maakt nadat je alle programma's hebt geïnstalleerd die je er op wilt hebben staan en nadat je de mappen Mijn Documenten,Mail,Adresboek en de Favorieten,permanent op een andere partitie hebt gezet,dan raak je genoemde data niet kwijt bij een crash en kun je direct weer doordraaien na het terugzetten van de image![]()
Een backup kun je niet kopen,die moet je zelf maken met een speciaal image programma.maar ik ben wel van plan om een backup te kopen
ik heb geen enkel cd bij die laptop gekregen.
[\QUOTE]
Dan heb je een ingebouwde recovery voor backup
Dit staat in de 1e post.Dan heb je een ingebouwde recovery voor backup
ik heb mijn laptop na een aantal crashes maar laten recovere
Partities zijn aparte gedeelten op de hardeschijf,die je in de verkenner als meerdere schijven kunt zien.wat zijn partities?(tijdens recovery werd daar ook al naar gevraagd ik ahd hd en 1 gedaan)
Wachten we die afloop nog even af,maar je geeft geen antwoord op m'n vraag of je een Vista installatie CD kunt lenen.volgens de asus help man zou windows gewoon geinstaleerd worden(mijn laptop is at the moment nog bezig met recovery en mijn vraag was dus wat te doen na)
We praten langs elkaar heen,ik bedoelde niet dat je die Vista CD nodig hebt om de Laptop weer aan de praat te krijgen,daar heb je immers die recovery mogelijkheid voorik kan neit zo een cd van vista lenen maar dat is volgens mij ook neit nodig hij is inmiddels hellemaal hersteld me laptop
Ik wil niet zeggen dat jij het mis hebt Raymond Bos,maar persoonlijk vind ik een image programma een zeer handig en nuttig proggie.Misschien heb ik het mis hoor maar hij wil toch alleen maar weten wat voor programma's handig zijn?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.