Laptop reset zichzelf steeds weer,, wat nu???

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicsounds18

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Berichten
5
Hallo beste mensen,

ik heb een laptop gekocht via marktplaats dat afkomstig was van een zaakje dat failliet is gegaan....

het is een Dell Latitude C610 ( denk niet dat mijn probleem hier van toepassing voor is )
laptopje kosten dan ook maar 30 euro maar het vervelende is dat de laptop zichzelf zeg mar reset...

als je er een programma of bestanden opzet of desnoods een andere achtergrond om maar ff te noemen, en je start de computer opnieuw op dan is alles eraf wat je hebt toegevoegd....

nu heb ik een programma gevonden dat op de laptop stond genaamd,, ''Laptop Reborn''
ik denk dat het daar mee te maken heeft,, maar ik kan dit bestand niet verwijderen omdat er een code voor ingevoerd moet worden,,, contact opnemen met de voormalige eigennaar lukt in ieder geval ook niet dus ik zal een andere oplossing moeten hebben...

nu denkt natuurlijk iedereen meteen 'waarom installeer je pc niet opniew?? dat zal ik graag willen doen maar er zit geen cd-rom speler in en heb geen idee hoe dat via usb kan...

iemand een idee hoe ik dit programma kan verwijderen zonder code of de pc opnieuw kan installeren zonder cd-rom ???

alvast enorm bedankt, want kan er zo helemaal niks mee !
 

Als dat al een methode geeft om de laptop reborn software te verwijderen denk ik dat je dan helemaal ver van huis bent aangezien je dan waarschijnlijk die software omzeep helpt terwijl hij nog wel actief is.

Je zult toch de vorige eigenaar moeten hebben voor het wachtwoord
Of een herinstallatie moeten uitvoeren.

Met behulp van een usb cdrom speler of de hardeschijf in een andere laptop/behuizing zetten om de format uit te voeren en daarna de installatie bestanden erop te zetten
 
Heb je het al geprobeerd om het via veiligemodus eraf te gooien?
En misschien kan je het stoppen voor het gestart wordt:
Bij start, uitvoeren, msconfig, tabblad opstarten. Als hij daar tussen staat moet je het vinkje ervoor weghalen.
 
Laatst bewerkt:
je hebt voor dat reset dingentje een kaartje in je laptop zitte die je eruit moet halen anders blijft je laptop maar resetten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan