Laptop Resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tritso

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
Ik heb een laptop met een breedbeeld scherm.
ik heb mijn resolutie staan op 1280 x 800 ik wil mijn resolutie graag wat hoger. om de verhouidingen te behouden van het breedbeeld is de eerst volgende geschikte resolutie 1920 x 1080. Maar als ik hem op deze resolutie zet worden de icons etc. niet kleiner ze blijven even groot. MIjn scherm word wel groter maar dan moet ik "scrollen" met mijn beeldscherm.
m.a.w. mijn bureaublad past er niet meer op. wil ik naar de incoontjes die boven an staan moet ik met mijn muis omhoog en dan scrollt mijn beeld... wil ik naar de meest linkse icoontjes moet ik naar links scrollen en dan zie ik de meest rechtse niet meer omdat het weg is gescrollt

Hoe zet ik dit dat mijn resolutie gewoon op 1920 x 1080 kan en dat het ook nog op mijn beeldschemr past?

ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegt

Heb je toevallig 'grote iconen gebruiken' aanstaan?

R.muisknop op bureaublad > eigenschappen > vormgeving > knopje effecten, en daar het vinkje "Grote pictogrammen gebruiken", vink deze uit (als dat nog niet het geval is).

Anders zou ik het zo snel ook niet weten, misschien dat de iconen die resolutie gewoon niet aankunnen? :confused:

Geplaatst door aaajeetee
Heb je toevallig 'grote iconen gebruiken' aanstaan?

R.muisknop op bureaublad > eigenschappen > vormgeving > knopje effecten, en daar het vinkje "Grote pictogrammen gebruiken", vink deze uit (als dat nog niet het geval is).

Anders zou ik het zo snel ook niet weten, misschien dat de iconen die resolutie gewoon niet aankunnen? :confused:
Nee hij heeft een bureablad, en als hij die vergroot (resolutie). Rekt alles uit en moet je SCROLLEN op je bureablad. Dan lijkt het net een website.

Edit: Volgens mij kan je dat niet aanpassen (denk ik) want een vriend van me heeft ook een oude laptop die ik laatst even geformatteerd had. En daar kon ik ook niet de resolutie vergroten :confused: (Drivers waren ok)

Laatst bewerkt:
Heb je de nieuwste drivers?
Staat de vernieuwingsfrequentie op zn hoogst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan