laptop rond de 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaiseQualityNL

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2016
hoi, ik ben nieuw hier en heb geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen dus doe ik het maar hier,
ik moet een laptop voor school maar ik wil er aardig op kunnen gamen, ik wil graag spellen zoals minecraft, league of legends, etc spelen. ik heb een xbox one voor de hardere spellen.
ook is er bij de mediamarkt (meestal) aan het eind van januari 21% korting, dus als de laptop bij de mediamarkt vandaan komt mag hij wat duurder.
ik hoop dat jullie een goed idee hebben want ik heb echt geen idee meer

Bedankt alvast

RaiseQuality

Welkom bij de Helpmij!

Mijn glazen bol is momenteel bij de dealer (voor jaarlijks onderhoud).
Ik kan dus even niet zien wat jij allemaal wil hebben :

beeldscherm, hoeveel inch,
processor, AMD of Intel

.............?

:confused: Wat gast0225 zei absoluut klopt te weinig informatie geef je aan over systeem dat je hebben wil ... :( maar oke dus ....

Zoiets dan ??? ==> KLIK HIER ! van MediaMarkt is zoals jij wil dat :D betere voor jouw aangegeven prijs een systeem zal je niet kunnen vinden ( bij MediaMarkt dan ! ) en uiteindelijk mocht je iets meer bij deze systeem hebben willen door tijd beetje sparen en bijbouwen moet je dan ...

En dan hier nog een interessante link voor jou ==> KLIK

Laatst bewerkt:
Ja sorry, 15 inch denk ik maar, en ik heb net zelf ook de erazer series gezien, dat lijkt me wel wat hebben, bedankt

Maar kan de erazer van 899€ bij de mediamarkt de aangegeven games goed draaien, en kan hij een klein beetjr multitasken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij praten nu over dezelfde laptop RaiseQualityNL ;)

En laptop van 899.95 € is met RAZER Abyssus muis bij :D ...en ja dat is een gamers-laptop ..

oh ik zie nergens staan dat je die muis er bij krijgt, maarja. is het mogelijk om deze laptop nog uit te breiden met ssd of iets dergelijks? heb namelijk niet echt veel verstand van dit soort dingen

:D Dan moet je kijken en niet alles op plaatje willen krijgen :D

2vsewb4.jpg
<< == Zo beter ?? :(

:( Na jah oke oke ietsjess beter maar dat zelf je moet weten en bepalen ...toch ?? :( als maar een product iets duurder dan andere is, ..... dan die een reden heeft enz.....:D toch ??

:rolleyes: Zeggen ze eindelijk wat duurder is, is ook Af/ en toe beter meer kan meer heeft enz....

:confused: Met laptop samen met mooie razer gamers-muis ook kan je alles ...waarom zou je die niet willen ? :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren,
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.
Topic wordt verplaatst naar de juiste sectie, bij deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan