Laptop samenstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeStier

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
34
Beste helpmij'ers

eventjes geleden heb ik een vraag gesteld over een laptop die ik ging halen. Zie hier de vraag:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=426336

Na een tijdje heb ik besloten om de laptop te halen, onderweg belde een vriend van mij en hij vertelde mij dat ik beter een laptop kan laten samenstellen.

Ik dus balen want nu loop ik daar weer mee rond :p (heb de laptop dus nog niet gehaald)

Het ging over deze laptop: http://www.mycom.nl/Products/View/226018.aspx

Kan ik inderdaad beter een laptop zelf laten samenstellen? Ik zou graag rond dezelfde prijs willen blijven zitten.

Bedankt voor jullie hulp.:thumb:

Groetjes Niek,
 
voor zover ik weet is het niet mogenlijk om een laptop zelf samen te stellen. De maten van de hardware komen daar te nou voor. Ik weet niet of die vriend ook een winkel heeft genoemd?
 
Ok, maar wat vind je van die site?

Lees trouwens hun werkwijze ook eens door. Ze zijn een interessante 'winkel', want de laptop is na bestelling en configuratie af te halen bij een plaatselijke dealer van hen. In veel plaatsen hebben ze één of meerdere computerwinkels die 'dealer' zijn. Voordeel hiervan is weer dat je bij defecten nooit ver hoeft te rijden om de laptop "ín te brengen" zoals dat zo mooi heet bij vele garantiebepalingen.

Ik heb al veel positieve geluiden over ze gehoord / gelezen. Ik overweeg sterk om daar mijn volgende machine te gaan kopen. Wat mij tegenhoudt is het (vooralsnog) ontbreken van gegevens zoals: wélk merk moederbord, wélk merk geheugen, wélk merk etc. etc. zitten er in de machine. Ik moet tevens bekennen dat ik daar nog niet echt naar gezocht heb op de site van XXODD, maar misschien is zelfs dat nu ook al ergens op die site te lezen. Zonder merknamen van geheugen, voeding, koeling, DVD brander en het mobo te weten, vallen ze voor mij weer net zo snel af als potentiële leverancier van mijn volgende machine. Maar goed, er zijn zoveel laptop winkels.
XXODD bouwt trouwens ook desktops, dus..................
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan