Laptop Samsung R730, zwart scherm bij login scherm en alle tekst verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katinhetbakkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
1
Hoi iedereen,

Een paar dagen geleden deed ik een HDMI-kabel van mijn laptop naar mijn tv. Ineens verschenen er toen 2 zwarte balken aan beide zijden van het scherm. Omdat start was verdwenen en ik hem ook niet via het toetsenbord kon openen heb ik hem maar aan en uit gezet. Torn hij vervolgens weer in het Windows 7 login scherm kwam was het beeld ineens helemaal zwart. Ik hoorde wel dat hij het scherm opstartte door het geluid.

Toen besloot ik na tips op internet mijn laptop aan een externe monitor te verbinden via een VGA kabel. En toen had ik wel ineens beeld. Maar nu het ergste. Alle tekst is gewoon verdwenen! Het begint al bij het icoontje op het login scherm waar geen gebruikersnaam staat. Als ik dan in het systeem kom staat er geen tekst onder de icoontjes. Als ik met mijn rechter muisknop ergens op druk verschijnen er alleen icoontjes, geen tekst, maar rare lege vlakken. Als ik op zo'n leeg vlak druk kom ik wel in een ander scherm, maar dat is dus helemaal leeg en wit.

Vervolgens komt er na 5-20 seconden een blauw scherm met of Bad_Pool_Header of iets met win32k.sys. Dit gebeurt ook in de safe modus. Opstartherstel geprobeerd, maar heeft niet gewerkt. Het irritante is dat ik zelf eigenlijk niks kan veranderen, omdat er in het besturingssystemen zelf gewoon geen tekst staat en er heel snel een blauw foutmeldingsscherm komt.

Is hier nog iets aan te doen of ben ik gewoon beter af om hem naar de computershop te brengen?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Als je nou de hele error van je bluescreen op een papiertje schrijft ofsow en precies hetzelfde in tikt op google kom je op het andwoord uit. Zoiets bijv:
http://www.computerhope.com/issues/ch001142.htm

Simpel gezegt, ga niet zitten sjoemelen met de instellingen als je er geen verstand van hebt. (instellingen van je videokaart)
Waarschijnlijk is dit het probleem: Issue with software program

Maar doe even al die stappen door nemen in het stappenplan die ik je doorstuurde.
Ook zou je al al je drivers up to date moeten maken. Doe het anders bij een Computer boer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan