Laptop schakelt constant in slaapstand tijdens gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomCZEE

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Berichten
27
Hola,

Sinds een maand ofzo, schakelt mijn laptop telkens, terwijl ik er gewoon mee bezig ben, in de slaapstand. Vaak is dit als ik op een willekeurige toets heb gedrukt. Als ik hem dan weer uit de slaapstand haal, kan ik er gewoon weer mee verder werken. Echter, soms valt hij opnieuw in de slaapstand, enkele uren later.

Ik heb al gecontroleerd op virussen, maar er is geen énkel virus gevonden. En bij de instellingen voor energiebesparing hoef ik sowieso niet te kijken, want die zouden alleen gebruikt moeten worden als de laptop even niet meer gebruikt is.

Graag hoor ik wat ik hiermee moet doen.
 
"En bij de instellingen voor energiebesparing hoef ik sowieso niet te kijken, want die zouden alleen gebruikt moeten worden als de laptop even niet meer gebruikt is."

Tenzij er een probleem met je voeding is.
 
Ja, maar dat lijkt me minder logisch, omdat hij in de slaapstand gaat als ik op een toets druk om de zoveel tijd. Dan druk ik bijvoorbeeld op de Enter-toets, en dan wordt het scherm direct zwart, gaat weer even aan en schakelt zichzelf dan in de slaapstand. Ik heb sowieso al wel bij energiebesparing gekeken, maar niks terug kunnen vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan