Laptop scherm defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julacer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
4
Ik denk dat mijn laptopscherm kapot is, het is een redelijk oude laptop die al 1 - 2 jaar niet gebruikt werd doordat hij kapot was. Maar nu heb ik er eens naar gekeken en ik denk dat het scherm kapot is.
Ik heb al een ander scherm proberen op aan te sluiten, maar wat moet ik dan doen om beeld te krijgen?
 
Op de meeste laptops zit een toetscombinatie [Fn + F5 bijvoorbeeld op een Toshiba Tecra] om te schakelen tussen intern en extern beeldscherm...... raadpleeg even de handleiding.......
 
Ik had hiervoor ook problemen met het beeldscherm altijd, Bij de acer zit een enveloppe op het toetsenbord, bovenin als het goed is, als je ONDER die enveloppe drukt dan druk je het stekkertje van de beeldscherm weer in positie, doe het wel wanneer die uit is want het beeld komt niet opeens terug, succes
 
Ik heb een Gericom laptop, maar onder F6 staat er iets van CRT/LCD kan het dat niet zijn, ik heb het al geprobeert samen met Fn maar dat werkt niet.
 
Zou dat kunnen zijn dat het bij mij dan de knop F6 is waaronder er CRT/LCD op staat. Maar het werkt nochtans niet.
 
Het is ook niet ondenkbaar dat niet het beeldscherm maar de videokaart er de brui aan heeft gegeven..... of de driver van de kaart...
 
Maar als ik wil kan ik de laptop nog opstarten hoor, ik hoor geluid van de filters en al, maar ik heb gewoon geen scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan