Laptop scherm doet heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senseye

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Heehallo!

Mijn laptop scherm doet de laatste tijd heel erg raar bij bepaalde sites, geen idee hoe dit kan komen.

Het is niet bij veel sites maar bijvoorbeeld bij werk.nl
IMG_20150217_191537.jpg

Als ik dan naar het bureaublad ga is er niks aan de hand
IMG_20150217_191549.jpg

Als ik er dan een printscreen van maak en deze in paint plak gebeurd er dit
IMG_20150217_191606.jpg

En ja zoals te verwachten bij het einde van de oranje header begint het steeds
IMG_20150217_191618.jpg

Als ik het scherm dan demp (minder vel) gebeurd er dit
IMG_20150217_191631.jpg

Maar nog wel met rare strepen die ook wat rond flikkeren in het scherm
IMG_20150217_191651.jpg

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. :confused:

Het gaat om deze laptop: Asus A75DE-TY026V

Heb je al geprobeerd om de laptop op een externe monitor aan te sluiten en heb je die fouten dan ook op die monitor?

Hiermee kan je heel snel en simpel uitsluiten of het aan je laptopscherm ligt of aan iets anders ;)

Heb het geprobeerd, is inderdaad het laptop scherm. Zal tijd worden voor een nieuwe laptop denk ik haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, eventueel kan je ook het scherm vervangen. Maar dat is natuurlijk net wat je wenst en hoe kundig je zelf daar in bent. (Schermen kan je het handigste vinden op ebay denk ik)

Wat je wel nog kan proberen: verandert het beeld wanneer je met het scherm wiebelt? Er is namelijk ook een lintkabel die het beeld verstuurd naar je monitor. Het kan zijn dat die losgeraakt is, of beschadigd is, en een beetje wiebelen wil soms verbetering (of verslechtering) geven. Daarmee zou je snel kunnen kijken of het aan die kabel ligt of aan het scherm zelf.

Nee het bewegen (wiebelen) van het scherm heeft geen invloed op het beeld. Denk echt dat het het scherm is die met bepaalde kleuren raar gaat doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan vermoed ik ook dat het scherm zelf de problemen geeft ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan