Laptop scherm donker of gewoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakelsevv

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
49
Mijn laptop scherm is donker als ik hem opstart of gewoon normaal. Maar ik kan zelf het niet meer regelen via de FN + F8 of Fn + F9. Is nu echt het blacklight kapot (zoals ik elders lees) of kan er ook nog iets anders aan de hand zijn.

De Fn knop werkt wel gewoon goed in combinatie met andere toetsen.
 
Mijn laptop scherm is donker als ik hem opstart of gewoon normaal. Maar ik kan zelf het niet meer regelen via de FN + F8 of Fn + F9. Is nu echt het blacklight kapot (zoals ik elders lees) of kan er ook nog iets anders aan de hand zijn.

De Fn knop werkt wel gewoon goed in combinatie met andere toetsen.

Heb wel eens gezien dat in de BIOS als daar de optie battery savings mode aan staat, dat het scherm ook donkerder word. Kijk eens in het BIOS of je die optie vindt...
Anders kan je even in windows ook kijken of daar de battery savingsmode laag staat.
 
Heb wel eens gezien dat in de BIOS als daar de optie battery savings mode aan staat, dat het scherm ook donkerder word. Kijk eens in het BIOS of je die optie vindt...
Anders kan je even in windows ook kijken of daar de battery savingsmode laag staat.

In windows staat hij iniedergeval op hoog, zal even kijken of ik iets in de Bios erover kan vinden1
 
In windows staat hij iniedergeval op hoog, zal even kijken of ik iets in de Bios erover kan vinden1

Het probleem is dat ik met FN + F8 of FN + F9 ook de helderheid van het scherm niet kan aanpassen.

De ene keer is het beeld wel helder, en de andere keer donker. Zou het misschien aan bepaalde drivers of iets dergelijks kunnen liggen?

Want ik neem aan dat als het Blacklight dood gaat, dat het juist alleen maar donkerder wordt en niet af en toe goed en af en toe donker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan