laptop scherm gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerry01

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Hallo,

Het probleem is dat als ik soms mijn laptop aanzet het beeldscherm niet aangaat. Ik hoor dan gewoon de fan gaan draaien maar het beeld blijft zwart. Als ik er een extern scherm aankoppel krijg ik daar wel beeld. Ook is het zo dat als ik hem dan afsluit en opnieuw opstart hij het vaak weer doet maar soms dus ook gewoon niet. Ik begin me er nu enorm aan te ergeren en hoopte dat iemand raad weet.

Het gaat om een dell inspiron 1750.
Er draaid windows 7 op.
Hij is ongeveer 4 jaar oud.
De accu is ondertussen ook verslechterd (misschien dat dat er iets mee te maken heeft??)

Ik heb het probleem al gegoogled maar kon geen antwoord vinden.
Alvast bedankt ;)

fnmonitor.jpg Zitten deze twee toetsen ook op je laptop? Misschien die even tegelijkertijd indrukken en zien wat er gebeurd. Het duurt misschien wel even voordat hij beeld geeft als je er op drukt, dus even wachten voordat je nog een keer probeert.

Hallo

Met een defekte l.i.o.n. battery durven sommige laptop's ook moeilijk doen bij het opstarten ...

Een snelle test --> plug de batterijpack er uit , en werk enkel op netadaptor.

Mocht de laptop dan nog moeilijk doen , is dit reeds 1 mogelijkheid die is uitgeschakeld.

Peter

Hoi,

Heb je vraag even naar de juiste sectie verplaatst. Succes met je vraag:thumb:

bedankt voor de snelle reacties, ik kan het nu niet uitproberen omdat ik nou eenmaal niet weet wanneer hij het wel of niet doet. Jullie horen het zo snel mogenlijk

Dat zul je nu net zien, dan gebeurt het 10X op 1 dag en nu dus niet meer. In totaal pas 1 keer gebeurt en toen werkte het beeldscherm knopje niet als oplossing. Ik haalde de accu eruit en zette hem weer aan en toen starte hij wel op. Dat zou ook toeval kunnen zijn geweest dus ik werk nogsteeds met de accu, maar tot nu toe is het niet meer gebeurt. Al met al heel raar dus. Misschien dat het eens tijd word voor een nieuwe lptop. Bedankt allemaal voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan