laptop scherm "loopt door elkaar"

Status
Niet open voor verdere reacties.

superk

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Berichten
5
Hoi,

Ik heb me vandaag een fujitsu siemens laptop aangeschaft.
Bij thuiskomst heb ik de installatieprocedure doorlopen en het viel me meteen op dat het beeld "ruiste", ook nu alles geinstalleerd is, lijkt het wel of het beeld , of toch de achtergrond, wat door elkaar loopt...

Zou het mogelijk zijn dat dt komt door warmte in de auto onderweg? Of is er iets mis met het beeldscherm...

dankje voor je antwoord!
 
Geen risico mee nemen.
morgen eens terug en ruilen voor een goede is mijn mening.
 
Geen risico mee nemen.
morgen eens terug en ruilen voor een goede is mijn mening.

Ik ben vandaag terug geweest naar de winkel. Omruilen weigerde men, volgens hun verhaal kan je laptops niet omruilen (hebben ze ergens op een papiertje staan, dat je voor de aankoop niet weet natuurlijk)

Ik ben zo'n beetje van het kastje naar de muur gestuurd, en eerst afgescheept met het telefoon nr van de helpdesk van de fabrikant. Ik heb, vanuit de winkel, met hen gebeld.
ook bij de fabrikant wezen ze me op de (belgische) wetgeving die zegt dat ik hetproduct mag omruilen als het stuk e.d.

Dan ben ik terug binnen gegaan, na een tijdje de sales-manager erbij laten halen, ook die negeerde de wettelijke regeling en zei: we gaan samen naar de fabrikant bellen, en dan zal je horen dat we dat niet mogen doen. Maar we hoorden dat het wel mocht. de mensen van de helpdesk van de fabrikant konden dit niet op mail zetten, en zo stonden we nog nergens.

Ik ben blijven aandringen op mijn wettelijk recht, en nu zouden ze morgen nog een keer de fabrikant bellen.

Maar eigenlijk heb ik met de fabrikant toch niks te maken, het wettelijke recht tot omruiling is tussen mij en de winkel (die zegt geen computers om te ruilen, bedrijfspolicy)

Maar waar sta ik dan met de wet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan