laptop school kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

standalist

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
hallo,

ik heb voor school een laptop nodig en daarom ben ik een beetje rond aan het zoeken. maar ik zou zo 1,2,3 niet weten wat de beste keuze is voor mij.
wat voor laptop zouden jullie kopen.

- graag 15.6 inch of in die richting ( ik vind 11 te klein en 17 veel ste groot.)
- ik zou graag rond de 400 euro blijven.
- het liefst geen acer (slechte ervaringen mee gehad.)
- niet al te zwaar.

ik hoop dat jullie iets weten!

groetjes

Dell latitude zal ik niet doen, er draait alleen XP op, en ik heb er slechte ervaringen mee. HP of Toshiba kan je wel doen. Aangezien je Acer niet wilt, is Packard Bell ook geen optie, hoewel ze niet al te dure pc's maken.
Is 2-3 kg goed of is dat al te zwaar?

Vriendelijke groet,
xp2

Ligt eraan wat voor opleiding je gaat doen? Als je alleen MS Word gaat gebruiken heb je een andere laptop nodig als iemand die Grafische tekeningen moet maken.

ah bedankt voor de reacties,
ik moet wel photoshoppen, maar dit doe ik thuis op een pc , dus dat hoeft de laptop niet aan te kunnen (als het wel kan altijd mooi meegenomen)
ik had ook al even na de chromebooks gekeken maar heb geen idee wat ik daarbij voor moet stellen. in dat geval vertrouw ik toch liever op windows.
ik denk dat 2-3 kg niet te zwaar is zoveel wegen die goedkope laptops nou gewoon en ik heb geen geld voor een ultrabook of iets dergelijks.

de lenovo ziet er goed uit maar lijkt me nogal dik vergeleken met andere budget laptops.
misschien is http://www.bol.com/nl/p/compaq-cq58-d03sd-laptop/9200000015486678/ iets?

oke mooi, ik heb hem al gevonden voor 360 euro dus dat scheelt weer wat geld.
zou een laptop als deze wat simpele spelletjes zoals call of duty 4 ofzoiets?
ik ben niet van plan om erop te gaan gamen maar af en toe een potje is altijd wel leuk.

oke maar voor 400 euro lijkt me die compaq wel de beste keuze, die lenovo vind ik er niet zo mooi uitzien eerlijk gezegd en volgens mij is het verschil met die compaq niet heel groot. of heb ik dat fout ?

met die compaq pc ga jij niet lekker photoshoppen de processor is extreem traag (trager dan Celeron cpu's)
zit een processor in die net zo snel is als een netbook en als je daar ervaring mee hebt zul je weten dat je daar vrij weinig mee kan!
letop bij een laag budget gaan spec's voor looks anders kan je straks nog steeds niet lekker je taken doen

dit is ietsje duurder maar voldoet wel aan je eisen
lenovo-essential-b590

Laatst bewerkt:
@xp2
Dell Latitude draai ook gewoon op windows 7 en 8 en ze werken prima
ik heb er zelf een met windows 8 en 7 dualboot

Nou, de pc van mijn vader kan dat denk ik niet dan... Windows 7 is een prima OS, Windows 8 vind ik zelf een flop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan