Laptop sluit niet meer automatisch af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Essie69

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Sinds een paar weken sluit mijn laptop niet meer automatisch af. Ik moet hem dus telkens geforceerd afsluiten. Lastig en het hoort natuurlijk ook niet zo. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? ik heb c-cleaner al gebruikt, maar dat heeft niets geholpen...

moeten wij met geforceerd afsluiten de 5 seconden de knop inhouden of als windows dat vraagt afsluiten forceren en met annuleren.

Hoi,
heb je, voordat het probleem zich voordeed, nieuwe software geïnstalleerd o.i.d.? Welke antivirussoftware heb je? Klik eens op de link in m'n handtekening en laat die programma's eens draaien.

Welk merk/type laptop heb je? Welk besturingssysteem heb je?

Ik ben er inmiddels achter via een prive berichtje van een lid, dat het te maken heeft met firefox. Die voorkomt het automatisch afsluiten. Nu nog kijken wat daarin veranderd is, dat het afsluiten belemmert .

Ik kan me niet voorstellen dat je als je Firebox gebruikt je ineens je pc niet meer automatisch zou kunnen afsluiten.

Zet eens een systeemherstelpunt terug toe alles nog ok was.

Laatst bewerkt:
@Essie69
Je beantwoordt de vragen niet die je hier gesteld worden om een vinger achter jouw probleem te krijgen en nu vaar je blind op een privebericht dat firefox de oorzaak zou zijn?

Ik wil best de vragen beantwoorden, maar als er vragen gesteld worden waar ik het antwoord niet op weet, mag ik dat toch ook zeggen. Aptje schreef of ik iets gewijzigd had aan de sound output (dat bericht is nu echter gewijzigd). Toen heb ik gereageerd dat ik niet weet wat dat is. Excuses, maar we zijn niet allemaal zo ervaren als jullie. En voor wat betreft Firefox en afsluiten: Hij geeft idd de melding dat Firefox het afsluiten verhinderd, dus dat is wel de oorzaak.
Ik heb besturingsssteem Windows 7, geen nieuwe software geinstalleerd en heb AVG als Anti-virus. Laptop is HP pavilion Entertainment PC

Als Firefox het probleem veroorzaakt, (lijkt me sterk) deïnstalleer je deze browser toch en kijk wat er dan gebeurt.
Firefox heb je in no time weer teruggezet indien nodig.

Hij geeft idd de melding dat Firefox het afsluiten verhinderd, dus dat is wel de oorzaak.
Je hoeft geen excuses te maken hoor, maar als je bovenstaande info meteen had doorgegeven dan hadden we ons daar meteen op kunnen focussen.
Geeft niet, we gaan gewoon verder.
Heb je de aanbevolen programma's al eens gedraaid? Mbam en SAS? (klik op de blauwe link hier beneden)
Het is n.l. mogelijk dat spyware/malware o.i.d. het afsluiten verhindert om de internetverbinding open te houden.

Laatst bewerkt:
SysteemHerstelPunt al eens terug gezet?

Laatst bewerkt:
in de bijlage zien jullie wat de melding is..... (tenminste als het is gelukt met het uploaden)

Bijlagen

• website.jpg
    website.jpg
    81,1 KB · Weergaven: 198
'k Zou eerst eens gaan voor een systeemherstelpunt terugzetten.

P.s Essie69, ik had inderdaad mijn reactie aangepast. Het was een antwoord op een ander item!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan