Opgelost Laptop sneller maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb een laptop met wifi.
Hij is vrij langzaam,
Nu heb ik 2 wifi-versterkers de KPN Super Wifi 2.0 (rond model)
Kan hiermee de laptop sneller worden? Zoja, hoe dan deze aan te sluiten?

Aansluiten gewoon volgens de handleiding.

De laptop wordt alleen sneller als de traagheid wordt veroorzaakt door langzaam internet als gevolg van slechte wifi. In dat geval kunnen die Super Wifi dingen helpen, mits natuurlijk goed aangesloten en geconfigureerd.

Laatst bewerkt:
Op de super wifi heb ik 2 Lan ingangen. Moet ik dan 1 kabel vanuit LAN verbinden met mijnlaptop? En de andere leeglaten?

Heb je de snelheid al eens getest met bijv. Fast.com? Bedraad en via de WiFi? Als je iets gaat versterken wat van zichzelf al niet snel is, wordt het niet sneller. Hooguit wordt de ontvangst beter, maar het blijft natuurlijk hetzelfde trage signaal.

Nogmaals. Wat zegt de handleiding? Daar zal toch vast wel in staan hoe je e.e.a. moet aansluiten.

Hij geeft via wifi 2.6 Mbps aan.
Dus met de versterker gaat dat niet omhoog?

Resultaat: 6,3. Dus stoppen met versterken.
Bedankt voor jullie reacties.

Waarom niet alle vragen beantwoorden? Ik vroeg ook of je al met kabel aan de router hebt getest. Geen antwoord... laat staan resultaten.

Sorry, met de kabel direct naar modem werkt prima, maar die kabel heb ik nodig voor mijn TV.

Switch je bij de tv zetten en bekabeld verder, of kabel vanaf je router aanleggen naar jouw notebook

of gebruik een poweline. Ik heb, omdat ik overal kabels heb getrokken, alleen niet op de kleine kamer boven en zolder, gebruik gemaakt van powerlines.
Het handige hiervan is dat je internet via het stopcontact krijgt en dus bekabeld.

Ik gebruik het merk Buffalo powerline 500av PL-05H.
Werkt absoluut goed bij mij!

Terug
Bovenaan Onderaan