laptop sneller ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

FRED73

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Haaalo

Is het ook mogelijk om een laptop sneller te maken, of is dit een kwestie van iets anders kopen , Ik heb een Packard Bell E6310 en ik vind hem zo traag als dikke str...:p

alvast bedankt .
Gr. FRED:thumb:

hoeveel geheugen heb je er in zitten? RAM geheugen?
  • Te zien - als je XP hebt - rechter muisknop op 'Deze Computer' > 'Eigenschappen' en dan zie je onderin verschijnen ??? MB

Verder zou je misschien een keer een totaal nieuwe installatie doen (formatteren + installeren). Zo heb je alles weer schoon. Je kan eventuele virus scanners zoals norton is uit zetten want die vertragen vaak de boel heel erg.

Verder valt er niet zo veel aan te doen.

Geplaatst door FRED73
Haaalo

Is het ook mogelijk om een laptop sneller te maken, of is dit een kwestie van iets anders kopen , Ik heb een Packard Bell E6310 en ik vind hem zo traag als dikke str...:p

alvast bedankt .
Gr. FRED:thumb:

Hoeveel geheugen zit erin?
Hoe snel is de processor?
Issie virus/spywarevrij?
Veel tijdelijke bestanden of een gefragmenteerde schijf?

Dus toch maar geheugen uitbreiden?

Advies: neem je notebook mee naar Assen en laat het er bij (bijvoorbeeld) Shift, Rolderstraat of Baas, Groningerstraat of Dynabyte direct inzetten.
Zelf heb ik een Compaq gehad die een geheugenuitbreiding niet pikte en vastliep.

Succes, Teun

stop er lekker veel geheugen in. ;) dat doet je computer wel goed. Maar hoezo moet hij naar Assen gaan 'Teun' ? :confused:

Omdat dat de plaats is met een behoorlijk aantal pc-zaken, het dichtst bij Elsloo.
Als je 'per post' besteld en het blijkt niet te werken geeft dat zo'n rompslomp

Dus meer geheugen wordt ie ook sneller van , da's mooi :thumb:

bedankt

Geplaatst door FRED73
Dus meer geheugen wordt ie ook sneller van , da's mooi :thumb:

bedankt

Sterker nog; geheugen is een van de allerbelangrijkste onderdelen als het om snelheid gaat.

He Teun , de prijzen die ze op die site noemen , zijn dat ook ongeveer d prijzen in de winkel ??

Geplaatst door FRED73
He Teun , de prijzen die ze op die site noemen , zijn dat ook ongeveer d prijzen in de winkel ??
Als je op de website van de desbetreffende winkel kijkt natuurlijk wel :), hoeveel geheugen wil je er bij steken? Of bij laten steken...

Aangezien er al 256 inzit, lekker voor de 512 gaan als die het aankan :thumb:.

Geplaatst door FRED73
Hoe bedoel je dat : Als die het aankan ?? :8-0: :8-0:

Meeste PC's hebben een maximum van RAM geheugen.

Ik weet niet hoe oud die is hoor, ik denk dat 'ie 512 RAM wel aankan..

Je kunt ook nog proberen om de prestaties voorrang te geven op presentatie: zie bijlage:

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 71
Ik weet al precies welke ik moet hebben, als ik hem nu online bestel is deze dan moeilijk te installeren ?? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan