laptop sneller ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door FRED73
Ik weet al precies welke ik moet hebben, als ik hem nu online bestel is deze dan moeilijk te installeren ?? :o
tsja... ligt er net aan wat hoe je laptop in elkaar zit. Soms moet je hem bijna helemaal uit elkaar halen om bij je geheugen te komen. Soms hoef je alleen een paar schroefjes los te draaien en til je zo je toetsenbord + boven klep op (of hoe dat ook mag heten :D). Moet je even kijken hoe dat gaat. En anders even naar de pc boer brengen... wat meestal toch redelijk wat kost....:(

Maar het 'installeren' van het geheugen zelf is niet moeilijk. Je klikt het / hem er gewoon in tot dat hij goed vast zit. :)

Succes!

Volgens mij heb je geluk en gaat het bij de E6310 gewoon door aan de onderkant van je laptop een klepje los te schroeven.

Geplaatst door klepzeikers
Volgens mij heb je geluk en gaat het bij de E6310 gewoon door aan de onderkant van je laptop een klepje los te schroeven.
dan is het dus een fluitje van een cent en scheelt je meestal behoorlijk wat geld :cool:

Okay, bedankt voor de reacties, ik bestel er een en dan zien we wel weer

MZL FRED :thumb: :thumb:

:D Heb hem vandaag binnengekregen was inderdaad klepje los schroeven er in klikken en klaar . Hij is inderdaad en stukkie sneller ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan