laptop speakers gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hallo,
ik heb een mini-laptop, waar ik al mijn digitale muziek op heb staan, maar zoals jullie waarschijnlijk weten is het geluid van de computer zelf niet al te best.
nu zijn er wel speakers te koop speciaal voor laptops maar dit zijn meestal gewoon van die gewone computer speakers.
ik zoek iets degelijkers, gewoon een echte goede set voor de (mini-)laptop.

hallo,
bedankt voor je reactie maar dat is wat ik bedoelde met goedkope speakers,rond de 25,=, ik zoek gewoon een kwaliteits geluidsinstallatie, ik zoek iets rond de 50-100.

Neem svp de moeite om de link goed te bekijken. Het wemelt van modellen tussen de 50 en de 100 euro in het voorbeeldje dat ik plaatste.

hallo,
ik heb nú goed gekeken, maar ik kan nog niet echt iets vinden.
heel veel ipod en iphone docking stations, of gewoon één speaker etc.
maar niet echt een goede set met subwoofer etc.

Wederom een voorbeeldje. Mis ik wat?

Uit de beschrijving gekopieerd :

Beschrijving
De Ceature II luidsprekers van JBL bestaan uit drie luidsprekers en de set produceerd perfect stereo geluid voor film, MP3-speler of computer games.
Uitgevoerd in cutting edge design en me een superieure geluidsweergave is de Creature II van JBL een uniek 'plug and play' luidspreker systeem wat zowel op een PC als op een Mac werkt. Maar uiteraard zijn de luidsprekers ook aan te sluiten op een laptop, MP3-speler en een walkman. JBL zorgt er voor dat met de Creature II goed design en mooi geluid niet samen hoeft te vallen met een hoge prijs.

De JBL Creature II luidsprekers zijn voorzien van een aanraak volume controle systeem.

Het Creature II systeem maakt gebruik van een eenvoudig aansluitsysteem.

De krachtige subwoofer zorgt voor een heldere basweergave.

Met de mini stereo aansluiting is de set eenvoudig aan te sluiten aan legio apparatuur zoals:
MP3-speler, walkman, stereoset, computer of
laptop.

Laatst bewerkt:
We zijn inmiddels al een 'stief kwartiertje verder'.......... waar mis ik wat / lees ik verkeerd?

de speakers van apple zien er niet verkeerd uit.
is er nog iets bijzonders aan deze speakers?
ik heb wat gezien over de bas en licht etc. maar kun je me een beschrijving geven?

Speakers zijn van plexiglas en geven echt een fantastisch geluid.
In de subwoofer brandt inderdaad een heel klein blauw blauw led-lampje.

Let op. er zijn twee uitvoeringen, in jouw geval moet je de USB uitvoering hebben zoals in mijn link.

Nieuw zijn deze speakers uiteraard een heel stuk duurder, maar ik doe ze echt nooit meer weg,
Ziet er gelikt uit en de sound is echt ongelofelijk.

en waarvoor moet ik de I (USB) hebben?
ik zie ook dat ze héél ''zeldzaam'' zijn, nergens nieuwe te krijgen, en 2e hands is ook bijna onmogelijk.
is er ook verschil in geluidskwaliteit?

Laatst bewerkt:
Geluidskwaliteit verschilt ook iets ja, de USB uitvoering heeft ingebouwde externe geluidskaart van JBL!!!!
Gewoon Plug & Play!

dus hij is beter?:o:o:o

Ik begrijp jou niet helemaal? Je benadrukt dat je iets zoekt in de iets hogere prijsklasse dan 10 tot 50, ik geef je een link die je niet goed leest, ik geef je een specifieke pagina uit die link met daarin (uiteraard zomaar een voorbeeld) iets uit -exact- die prijsklasse en je neemt niet meer de moeite (terug) te reageren. (Zelfs niet door te vertellen wat ik mogelijk verkeerd begreep uit je wens)

Ik wens je veel stertke met je aankoop.

Laatst bewerkt:
pasja,
mrmusic kwam ook met een link, naar die van jou heb ik ook gekeken, ik heb zelfs alle speakers bij bol.com nagekeken, maar er zat gewoon niks bij. het was allemaal voor de Iphone of Ipod, of het was gewoon niet degelijk genoeg. Dus ben ik op mrmusic zijn aanbod ingegaan, en daar ben ik nu mee bezig.

Da's nu net waar 't om draait. Vanzelfsprekend bemoei ik mij niet met jouw aankoopkeuze. Waar ik mij wél een heel klein beetje aan stoor is dat je om advies vraagt en vervolgens niet goed het aangeboden advies leest. Je bericht zonet is daar wederom een voorbeeld van.
Kijk simpelweg naar de link die ik gisteren om 17.26 uur plaatste, kijk naar de prijs en kijk naar de beschrijving. Hoezo is dat niet wat je zoekt? Daaruit maak ik dus op dat je deze en de eerdere link niet écht hebt bestudeerd / doorgelezen.
Da's het enige dat ik ietwat vervelend vind: aangeboden hulp niet goed lezen. Verder no hard feelings hoor.

Laatst bewerkt:
ik begrijp het pasja, maar ik kwam gewoon niet eruit met de door jouw aangegeven modellen.

mrmusic,
de soundsticks II, werken toch gewoon met een 3,5mm, kan toch gewoon gebruikt worden met een (mini-)laptop?
ik begrijp niet waarom jij de soundsticks I adviseert.:confused:

oké
maar de I is toch eerder uitgekomen dan de II.
hoe kan het dan dat de II slechter is?
of bedoel je dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan