Laptop springt af en toe uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Indien uw b.i.o.s. dit ondersteund , dan zou ik daarmee eens de temp. controleren , is meestal nauwkeurig genoeg .

Aan de hand van deze b.i.o.s. meting kun je dan eventueel everest en xx calibreren .

Uiteraard zijn de ventilatieopeningen c.p.u. reeds gecontoleerd op zuiverheid ????

Peter

nee helaas niet ik gebruik een dell demension 4600i

en die ondersteunt het niet tenminste ik ben in de bios niets tegen gekomen

en ik heb laatst nog de fan schoon gemaakt en de hele pc stofvrij gemaakt :confused:

ik heb net effe de harde schrijf eruit gehaald stofvrij gemaakt onderdelen chekken en dus start ik hem weer op nu is ie zelfs gezakt naar 28 graden :8-0:

Heb nou een tijdje gewerkt op de comp, de gem. HDO temp. is 37 graden (says speedfan), maar hij springt juist uit als hij geheugen vretende progammas moet openen of als ik een grafisch progamma moet opstarten, (ja het geheugen en harde schijf is al vernieuwd).

Hallo

Je doet een niewe topic open i.v.m. uw defekte p.c ....

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=211410

Maar ..............

heb je al 1 van de voorgaande gegeven tips effektief uitgevoerd ????

En ..... mits je NU vermeld , dat betrokken p.c al diverse malen binnen is geweest voor herstelling .....

Op de diverse uitgevoerde herstellingen heb je wel telkens garantie hoor ............

Jaber kan ook hulp vragen aan .... Janborgers .

Peter

Laatst bewerkt:
ehm, die harde schijf temperatuur is wel zeer normaal hoor, misschien dat dit anders is bij laptops, maar dit zou tog niet zoveel mogen schelen mits het wrs een 5400 RPM is en ik in deze computer(desktop) op exact dezelfde temps zit. volgens mij heeft degene die zei het verkeerd verstaan en dacht hij dat het over de CPU ging:)

notebook

je kan ook ook sandra gebruiken om je laptop na te kijken.
moet je maar ff rond zoeken want ik weet ook niet meer waar ik hem vandaan heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan