Laptop start hele tijd opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat het probleem bij mij is dat als ik in de herstelconsule kom en ik fixboot intyp ik de melding krijg dat het systeemstation niet gevonden kan worden, of het opgegeven station is ongeldig.

Wat het probleem bij mij is dat als ik in de herstelconsule kom en ik fixboot intyp ik de melding krijg dat het systeemstation niet gevonden kan worden, of het opgegeven station is ongeldig.

Dan moet je formateren en opnieuw installeren.
Jaap

Ik neem aan dat door formateren mij bestanden verloren gaan, ook al staan ze op de D schijf? Want de laptop kan immers geen D schijf constateren.

Ik neem aan dat door formateren mij bestanden verloren gaan, ook al staan ze op de D schijf? Want de laptop kan immers geen D schijf constateren.

Ja dan ben je alle bestanden op je c schijf wel kwijt ja.
als je nog een D schijf hebt met daar nog wat bestanden op dan blijven die nog steeds gespaard. maar alles op de c: schijf wordt gewist als je hem opnieuw installeerd.

Groet, Robin

Waarom wordt mijn D schijf dan niet gedetecteerd?

Omdat daarop geen OS staat met een bootrecord, die moet wel op C staan maar die is er door een of andere oorzaak niet meer of is dermate verminkt dat ie niet meer als zodanig wordt erkend.

Dit is mijn laatste bijdrage in deze.

Jaap

Dus als ik hem opnieuw installeer gaan de bestanden op mijn d schijf niet verloren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan