laptop start niet 'door'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
142
Beste helpers,

Vandaag leek voor mij gewoon een normale dag waarbij ik 's ochtends mn laptop opstartte. Niets bleek minder waar aangezien mn laptop na het MSI-opstart scherm niet begon met het 'booten' van windows (7).

f8 en f3 werken ook niet meer, in de bios kan ik wel komen. Het scherm is ook niet defect, aangezien hij het op een extern scherm ook niet doet. Ook zonder accu of na een tijd zonder accu en dan weer opstarten , werkte niet.

Het betreft een MSI - GT640 met windows 7.

Aangezien ik geen virusscanner draaide, ben ik bang dat het een virus is. Toch vraag ik me af of het wel een virus kan zijn, aangezien het niet starten van windows vaak hardware problemen zijn.

Iemand suggesties?
 
Een hardwareprobleem kun je uitsluiten door te booten met de Windows DVD. Als er geboot kan worden dan is er hardwarematig vermoedelijk niets aan de hand.
Als je geen backup hebt van je data en de machine heeft wél 2 partities, dan is er een truuk om je data te redden:
installeer Windows dan opnieuw op de partitie waar niet de data staat. Installeer Windows simpel en kort, pluk je data eraf en installeer Windows vervolgens weer op de C schijf.
 
Laatst bewerkt:
Leen er één van iemand en boot ermee.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat voor (toekomstige) probleemhouders het best wel interessant is om te lezen wát nu uiteindelijk de oorzaak was?
 
Laatst bewerkt:
ja dat gaat het bedrijf me ook nog toesturen als het probleem verholpen is,
ik zal het dan ook hier neerzetten hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan