Laptop start niet meer op na slaapstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lynntjuh

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
Wel, ik heb de gewoonte dat als ik even weg moet ik mijn laptop (een dell inspiron) in slaapstand zet tot ik terug ben. Maar een paar weken geleden ging ik weg, ik klapte mijn computer open maar het beeld bleef zwart (wat niet de gewoonte was)! Ik zette hem uit en starte hem weer op: Het logo en balkje dat vulde kwam, ook het logo van windows kwam maar daarna word het beeld gewoon pikzwart alsof hij uitstaat dus niet lichtzwart! Ik heb al heel veel dingen geprobeerd maar niets lukt, kan iemand mij alstublieft helpen?
(Ik kan wel op mijn computer in de veilige modus met netwerkmogelijkheden waar ik nu in zit maar dat heeft veel nadelen zoals niet kunnen downloaden, geen word, geen powerpoint, niks) HELP AUB HELP

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe een systeemherstel naar het moment net voordat dat gebeurde.

Het probleem is dat mijn systeemherstel staat op het moment nadat het gebeurt is en ik weet ook niet hoe dat komt :(

Welkom op Helpmij:thumb:

Ik heb de titel van je vraag aangepast.Hetgeen jij geplaatst had zegt niets verder over het probleem.Deze lijkt me duidelijker.Tevens zal ik topic volgen en evt verplaatsen afhankelijk of softwarematig danwel hardwarematig de oorzaak is.
Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Het probleem is dat mijn systeemherstel staat op het moment nadat het gebeurt is en ik weet ook niet hoe dat komt :(

Ten einde raad zou ik dan toch eens dat herstelpunt gebruiken en kijken wat er gebeurd.
Of heb je dat al gedaan?

Laatst bewerkt:
Dan vrees ik dat er niets anders rest dan de Windows installatieschijf erin te doen en een herstelinstallatie uit te voeren.

Je plaatst de Windows installatie CD in de DVD speler en start er van op. De installatieprocedure zal zien dat Windows al is geinstalleert en je vragen of je die installatie wilt herstellen.

Is uw dell nog in garantie?
Ik heb dat ooit eens voorgehad met een laptop van HP, fout op het moederbord zei men en die was gelukkig in garantie!
Daarvoor ben ik heel tevreden van HP.

Ik doe echter nooit mijn scherm meer toe als hij niet helemaal uit staat!

hopelijk heb je nog garantie.
Mvg,
Captansparrow

Ik had deze fout al eens, toen is die hersteld maar toen had ik andere 'symptomen', de garantie is wel al verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan