Laptop start niet meer op werfault toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

wennepen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
66
Wie o wie kan mij helpen?. Ik heb een Fujitsu siemens Amilo Pi 2512 laptop (22-03-2008). Sinds afgelopen vrijdag heb ik een werfault.exe toepassingsfout. De laptop start niets meer op, ik kan opstarten in veilige modus maar dan krijg ik steeds dezelfde foutmelding die niet "wegklikbaar" is. Na aanschaf heb ik direct de recover dvd's gebrand, MAAR als ik deze nu wil gebruiken zegt hij dat deze ook de D: schijf zal verwijderen, hierop staan al mijn belangrijke documenten ed (uiteraard nog niet gebrand). Zou ik om de D schijf te kunnen bewaren eerst windows xp kunnen installeren en nadat ik alles heb gebrand, de recover dvd's er nog overheen kunnen installeren zodat ik toch weer vista kan gebruiken?. Ik heb ook geen idee hoe dit probleem is ontstaan ik was op t moment van foutgaan een nieuwspagina aan het lezen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Jazeker kun je een willekeurige XP op C installeren en vervolgens de data van D wegbranden, waarna je de recovery gaat uitvoeren. Een externe disk lenen van iemand zou de zaak bespoedigen, dan kun je in de veilige modus alles naar externe disk wegschrijven, dat scheelt je de XP installatieklus.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een 80 gig externe schijf maar zelf in veilige modus start de laptop niet op.
 
Laatst bewerkt:
Het belangrijkste is eigenlijk dat ik na de xp installatie geen problemen krijg om de recover dvd's van vista te installeren ( een recover is natuurlijk geen vista dvd?).

Groet,

Wendy
 
Nee, dat gaat (theoretisch!) geen probleem geven. Die recovery is er voor als je je systeem overstuur hebt gemaakt (zonder dat die DVD weet hoe de machine overstuur is geraakt), die recvery is eigenlijk een bijna normale Windows DVD.
 
Met de recover dvd heb ik toch nog een systeemherstel kunnen uitvoeren, daarna alles op een externe harde schijf gezet. Vervolgens de recover uitgevoerd en nu werkt alles weer perfect.

Opgelost dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan