Laptop start niet meer op.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

NBB-SHAGGER

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
Hey hallo,

Ik heb een Compaq Evo N1020v

gister was ik hem aan het schoonmaken... ( met een elektrische scheermes borstel ) en na het schoonmaken starte hij niet meer op.... als ik de power knop indruk gaat de koelingfan draaien.... maar na 12 sec gaat hij weer uit.... :confused:

Weet iemand hier misschien een raad op...:)

met vriendelijke groet Daniel:confused:

Als je het toetsenbord gereinigd hebt blijft er mischien een toets hangen of is er stof tussen een contact gekomen (uitblazen).

Je komt bij mij weer over dat je de pc van binnen schoon gemaakt hebt.
Vertel eens waar je pc schoongemaakt hebt :)

Ik heb met m'n elektrische scheermes borsteltje over m'n toetsenbord schoonwillen maken.... om de stof tussen de toesten weg te halen... nadat ik dat gedaan had .... deed hij het nietm eer...

elektrisch??? kwil geen voorbarige conclusies trekken, maar volgens mij heb je je moederbord opgeblazen:confused: of heb je niet aan de binnenkant gezeten

start hij trouwens helemaal niet meer op??? of brandt het lichtje nog? misschien is je batterij per toeval gwn plat:D:p

okey... m'n power licht gaat aan.... en verder geen lampjes.... en euh... wat kost anders een ander moederbord voor een lappie dan...?? P4 2.4 ghz..? en waar kan ik die vandaan toveren..??

Hallo

Wat in hemelsnaam is een ..... quote :"( met een elektrische scheermes borstel )" ??????

Ik reinig altijd d.m.v. stofzuiger en een klein schilderborsteltje .

Vermoed hier een defekt door statische electriciteit ....

De laptop dient zelfs op te starten zonder aangesloten keyboard , misschien met een foutmelding , maar opstarten moet ie wel doen hoor ....

P.s.:

Spare parts kun je altijd bestellen via fabrikant zelf of .... lokale p.c. shop hoor ...

Peter

Laatst bewerkt:
de fabrikant heeft me door gewezen naar een ene ict bedrijf die niet meer voor particulieren werkten..... lokale PC store leveren alleen geheugen modules en muizen en die geinig heden......

sorry.....

de processor zat los... hij werkt weer gewoon normaal :D

bedankt voor alle reacties.. !! :thumb:

Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan