laptoptroubles
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2006
Nadat mijn laptop met win XP SP2 (weer eens) was vastgelopen heb ik 'm uitgezet door gewoon op de uitknop te drukken! Daarna kon windows echter niet meer worden gestart!! Foutmelding: 'Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: C:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM'
Vervolgens staat er dat ik kan proberen om dit bestand te repareren door setup te starten via de XP CD.... maar nu komt het probleem: mijn (externe) cd-rom werkt niet meer!!!! Ik maak normaal gesproken gebruik van usb sticks, bluetooth en 'n lan-netwerk om bestanden te ontvangen en verzenden....
wie-o-wie weet 'n oplossing voor dit probleem???
Ik wil/moet op hele korte termijn weer bij mijn bestanden kunnen voor school enz (en ik heb ook géén back-up gemaakt, stom, stom, stom......)
Alvast bedankt!!!!
Vervolgens staat er dat ik kan proberen om dit bestand te repareren door setup te starten via de XP CD.... maar nu komt het probleem: mijn (externe) cd-rom werkt niet meer!!!! Ik maak normaal gesproken gebruik van usb sticks, bluetooth en 'n lan-netwerk om bestanden te ontvangen en verzenden....
wie-o-wie weet 'n oplossing voor dit probleem???
Ik wil/moet op hele korte termijn weer bij mijn bestanden kunnen voor school enz (en ik heb ook géén back-up gemaakt, stom, stom, stom......)
Alvast bedankt!!!!