laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

slurpie2007

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
ik was dus fijn aan het callofduty united offensive aan het spelen en opeens hoor ik een soort vaag geluid. een soort scheur in me koptelefoon. het scherm werdt tegelijk ook zwart en het power on knopje bleef nog branden en ik zette hem dus maar uit en wou hem opnieuw opstarte maar hij doet nu aleen nog maar dit: power on lampje brand daarna krijg ik nog steeds zwart scherm. help mij! :shocked: edit: en hij doet ook heel vaag als je de accu stekker eruit trekt dan gaat het power lampje uit en als je hem erin doet dan gaat het lampje aan ????

Laatst bewerkt:
Gaat alleen het lampje aan bij het opstarten of hoor je ook dat de harde schijf geladen wordt c.q. de laptop gestart wordt?

Doet mij vaag vermoeden dat er iets met je CPU gebeurt is, mocht je nog garantie hebben zou ik contact opnemen met de leverancier.

Dat het lampje gaat branden bij het inpluggen van je stekker in het stopcontact zou op zich niets raars hoeven zijn, tenzij dit normaliter niet gebeurde. Maar ik zie hierbij niet echt een connectie met je eerst genoemde probleem (geeft in ieder geval weer dat je laptop nog stroom pakt ;) )

nee ik hoor helemaal niks :shocked::shocked: maar ik draai ook callofduty 4 op een 1.7ghz processor kan het dus niet zijn dat ik de processor bijv: opgeblazen heb? en als ik die stekker erin doe dan gaat de hele computer aan en ik zie dat het hardeschijf lampje een keertje knippert en dat gebeurt dus normaal niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan