laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

claus1964

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
goeie morgen,, ik ben hier nieuw met gelijk een vraag / probleem.
vanochtend wou ik mijn laptop een asus Z53TC, opstarten, even hier wat er gebeurd:
waneer ik de startknop indruk,, zie je het beeldscherm van kleur veranderen, de hardeschijf gaat draaien, en da's al.
voor de rest doet hij niks meer, balen dus...
heeft / weet iemand nog wat dingen die ik kan proberen voordat ik hem weg moet brengen?

greets...:...
Claus

oja, zelfs op de windhoos cd reageerd hij niet, hij reageerd dus nergens meer op...

Laatst bewerkt:
accu er een paar seconde uit
[voor sommige laptop's is dit een reset ;)]

als hij niet op cd's en usb sticks reageert zou ik hem wegbrengen ;) een laptop openmaken is vaak lastig

heb ik al uur eruit gehad, reageerd nog steeds niet...

groets...:...
Claus

ja dan wordt het toch wegbrengen
want zoals mastermind zegt laptop openmaken is op zich lastig

als hij niet op cd's en usb sticks reageert zou ik hem wegbrengen ;) een laptop openmaken is vaak lastig
mwah, ik heb hem al open gehad, om schoon te maken, dus daar ben ik niet zo bang voor...
ik ben alleen benieuwd waar ik dan naar zou moeten zoeken...

Claus

ps ik moet nu ff weg, maar ben straks weer trug...
bedankt in alsvast voor jullie reacties...

àls je hem al open hebt gehad
Accu er uit ;)

ik weet niet hoeveel geheugen balkjes je hebt maar als je er 2 hebt probeer er 1 uit te halen en start hem dan nog een keer op ;)

nog even vraagje je laptop gaat wel aan maar je krijgt geen beeld ?

nee alleen als ik hem aanzet methet knopje, dan gaat het scherm even aan, de hd gaat draaien, en verders doet hij niks meer...

Claus

probeer hem eens aan een externe monitor te hangen als je die hebt

okay done, de monitor die ik eraan gehangen heb reageerd nergens op, hij krijgt geen signaal dus, lijkt me dat de videomodule wieberren is...

groets...:...
Claus

Grote kans dat dat het is als hij niet op externe monitor reageert ja... dan is het al snel einde oefening met laptop

duur grapje als het de inverter van laptop is nou ....
kun beter nieuwe kopen dat vervangen

Hallo

En ... indien je deze laptop opstart ZONDER batterijpack ...

Dus enkel d.m.v. de geschakelde netvoeding .

Let ook op of de "backlight" verlichting wel werkt ...

C.p.u. cooler werkt wel/niet ??

Peter

Laatst bewerkt:
Probeer is de beeld knopjes op je toetsenbord, meestal moet je het met een combinatie van de FN toets gebruiken.

nou laten we het maar ff houden he, laptop is stuk volgens de reparatie dienst, maken laten, gaat alleen door hem naar de leveransier te sturen, maak kosten lopen dan rond de 5 a 600 euro...dit omdat alles onboard zit...
nah zuigt dus...
das nadeel van een laptop, je kunt bar weinig zelf, harde schijf hebben we eruit gehaald en in een extrene behuizing geplaatst, das teminste al wat,,,
nu alleen n og pc's voor mij dus...
in iedergeval bedamkt voor jullie hulp...

groets...:..
Claus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan