laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medionz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo , ik heb al net iets meer dan 1 jaar een medion laptop
gisteren avond wou ik mijn pc heropstarten maar hij wou niet meer aangaan
ik dacht dat het wel over zou gaan maar de volgende dag wilt hij nog steeds niet aangaan

als ik hem opstart maakt hij 3 bieps en dan zwart beeld

wat kan ik doen?

Laatst bewerkt:
Medion bellen want je hebt minimaal 24 maanden garantie en de service van Medion is uitstekend.

Wat is het type?

3 bieps geven gewoonlijk aan wat er fout is. (3 bieps bijvoorbeeld brak geheugen, 4 bieps brakke videokaart...) Wanneer je er een handleiding bijgekregen hebt, zou je daar eens moeten gaan zoeken. Geeft in ieder geval aan dat er iets mis is met je hardware.

hij is opgestart en er komt op voor opstarten in veilige modus enzo en als ik dat doe begint hij te laden maar stopt bij: geladen: / windows/system32/driver/crcdisc.sys

sinds korte tijd als ik de laptop opstart maak de cd rom inschuiver een raar geluid, ligt het daaraan misschien?

type MD 96640

Laatst bewerkt:
Hallo

Garantie claimen.

Medion /aldi is toch 3 (drie) jaar garantie ??

Peter

Hallo

"ja , ok maar is er echt geen andere manier ? "

Uiteraard , maar veel goedkoper dan uw wettelijke garantie claimen niet...

1 uw p.c. start niet op ... error beeps en zwart beeld.

2 c.d. r.o.m. lezer maakt eigenaardige geluiden ...

Deze 2 door u vemelde zaken duiden op hardware defekten .

En mits je toch garantie hebt.

Peter

Laat ik voorop stellen dat ik het met de vorige posters eens ben, en ook ik in dit geval garantie zou claimen.

Wél ben ik uit professionele nieuwgierigheid benieuwd naar het volgende: Hoe had je je laptop afgesloten vóórdat de problemen ontstonden? Normaal/volledig, of klep dicht/sluimerstand?
En nog een vraag: Zit er momenteel een CD of DVD in je DVD-drive? Is je probleem er ook als je ervoor zorgt dat deze DVD-drive leeg is bij het opstarten?

Tijs.

Laatst bewerkt:
in iedergeval back-up maken van harde schijf (met andere pc of dergelijk) en daarna proberen windows opnieuw te instaleren als hij het daarna nog niet doet is het idd hardware

Oplossingen:

1. Garantie claimen - beste oplossing aangezien er iets mis is met de hardware
2. Laten repareren - een na beste oplossing omdat het je geld kost terwijl je er niets aan kunt doen.
4. Laptop van de hoogste verdieping van een flat gooien en er daarna mee voetballen - 2 na beste oplossing omdat je er zo toch nog wat aan hebt en dus leuker is dan oplossing 3
3. Niets doen - 3 na beste oplossing omdat je zo met een stukke laptop blijfft zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan