laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maestro0w

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Beste mensen,,

Ik heb een probleem en het is dat mijn laptop (acer 7720z) niet meer opstart. De bios wordt wel nog geladen. Maar daarna zie ik alleen een zwart beeld met een wit streepje dat knippert. Ik denk dat de harde schijf niet meer opstart of wordt geladen (lampje brand namelijk niet).

Dit probleem doet zich voor sinds vanmiddag nadat ik windows 7 erop had geinstalleerd via usb stick. er stond eerst windows vista op. beide 32 bits versies.

Dus kan iemand mij helpen???

Met vriendelijke Groet,

Mitchel Klaassen

Een zwart beeld met een streepje erop geeft aan dat hij niet kan booten, probeer eens nog een keer windows 7 te instaleren en dan te kijken of je hardeschijf er nog tussen staat.

succes

Ik heb al een originele windows xp cd geprobeert maar als die cd is geladen krijg ik de melding dat de harde schijf niet gevonden kan worden en hij staat er in de boot wel gewoon tussen. en heb de bios ook al terug gezet naar default settings

ik weet het ook niet het lijkt me een PXE-E61 foutmelding maar weet geen oplossing..

Welkom op Helpmij.nl

Waarom gebruik je een xp cd??Terwijl je nu w7 zou moeten hebben en voorheen Vista.
kijk eens in je bios of de usb nog als eerste boot staat en zo ja verander die eens naar je HD.

heb ik ook al geprobeerd win 7 is niet legaal zeg maar dus dacht gebruik een legale..

boot staat allemaal op volgorde

Dat het met xp niet lukt zal hoogstwaarschijnlijk komen omdat er een sata schijf inzit.

Oké dan ga ik win 7 nog maar eens proberen
maar van de usb stick start hij niet meer op dus dat vind ik al vreemd ma zal even dvdtje branden.

heeft er iemand een link naar een goede win 7 versie die k kan downloade?

Die mag hier niet gegeven worden volgens de huisregels.Zelfs het vragen ernaar in uit den boze.

*Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
*Naar warez mag niet worden gevraagd.

heb het ook gehad wilde niet meer instaleren van dvd, uiteindelijk heb ik 1 harde schijf erit gehald zitten er 2 in en toen deed hij het wel weer. daarna de schijf er weer in gestoken walla en draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan