laptop start niet normaal op door virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
paint>>start>alle programma's>buro asccesiores>paint..

Oke ziet er niet ongewoon uit.
probeer eens via ccleaner eens alles op te schonen:

open ccleaner en kies rechtsonder voor schoonmaken.
Dan kies je voor register en druk je op "scan naar problemen" en wanneer het balkje 100% aangeeft kies je herstel geselecteerde problemen.
vraagje over backup opslaan kies je JA en geef aan buroblad.
druk je op herstel alle fouten.

ik hoop dat het nu lukt, als gif. is bovenste deel van cc cleaner pagina.

Laatst bewerkt:
Je mag het verwijderen als dit lukt.
Je gifjes gaan goed annemarie..;)
Kun je er eentje van je buroblad maken aub.

moet ik bij cc cleaner nog bepaalde dingen aan of uitzetten zowel bij schoonmaken als registry of alles zo laten staan??

met schoonmaken?
dat verwijderd die zelf als je nu nogmaals doet vind die als het goed is niks meer.
register zoals hiervoor beschreven.
Ik neem aan dat je in normale windows zit nu?
en wat is de gewonnen ruimte op je c schijf nu?

Laatst bewerkt:
nee, zit in veilige modus.
moet cc cleaner in de echte modus??

ik heb tijdelijke bestanden verwijderd maar heb ik nu al meer ruimte op C??

virus ding (of wat het was) is verwijderd. moet opnieuw opstarten maar even niet gedaan.

ja is te lezen,je bent nog in veilige modus en ik wilde graag het normale scherm zien als je normaal opstart.
pc kun je opnieuw opstarten gewoon.
ga naar mijn computer>rechter muis op je c schijf >eigenschappen en kijk eens wat je nu hebt aan vrije ruimte

Laatst bewerkt:
verwijderd met cc cleaner schoonmaken

en?? niet echt veel ruimte op C erbij he?

Laatst bewerkt:
als annemarie747 zoveel antispyware prog's op de laptop heeft staan. Dan snap ik niet hoe ze aan "spyware of mallware akn komen.

als annemarie747 zoveel antispyware prog's op de laptop heeft staan. Dan snap ik niet hoe ze aan "spyware of mallware akn komen.

er zit denk ik niet veel op maar alles zit bomvol en is niet mogelijk om een scan of zo te doen dus eerst maar wat leger maken zodat alles weer wat normaler werkt.
ook het intern geheugen van 447 mb ram is niet veel waardoor ie sneller vast loopt.

ik heb even opgestart in de echte modus maar een print screen pakt hij in paint ook klein. zie bijlage

alles is gewoon kleiner.

Laatst bewerkt:
En straks even via msconfig.exe opstartprogramma's uitschakelen. Want er wordt ook een toolbar opgestart.

ja van yahoo maar sommige mensen gebruiken dit weleens.
je hebt een email van mij annemarie.

1. moet dat cc cleaner in de echte modus gedaan worden of is veilige modus ook goed?
2. waar hij zo bomvol mee zit geen idee?
3. waarom in de echte modus er zo een raar klein scherm komt, geen idee. in veilige modus gaat alles goed.
4. spybot moet perse in echte modus of kan veilige ook?

leuk zeg computers, houdt mij (ons) de hele avond al bezig, pffffffff.
is al zo laat nu.

En straks even via msconfig.exe opstartprogramma's uitschakelen. Want er wordt ook een toolbar opgestart.

wat is dit??

email waar?

1.we proberen in gewone modus.
2het meeste is al weg door ccleaner,tweede scan gaf ie 5 mb aan das niks.
3.dat gaan we nog aanpassen/zoeken waardoor het komt.
4.spybot heb ik een hekel aan omdat die te veel verwijderd naar mijn mening weg ermee zoals ik al eerder schreef.
5,. het houd je van de straat..met dit weer :d

wat is dit??

email waar?

Op je buroblad staat een snelkoppeling van yahoo.
in ccleaner via gereedschap kun je de regel met yahoo aankiezen en kiezen waarde verwijderen.
de email die je hier bij helpmij hebt opgegeven heb ik mijn msn gegeven zodat we wat sneller kunnen fixen.

ok dus spybot kan ik verwijderen? maar ik heb het ooit via configuratiescherm weg willen doen voor ruimte maar toen wou hij het niet doen.
Hoe kom ik er dan van af??

cc cleaner heb ik nu gedaan in veilige modus. is dat nou goed?? ik volg even niet meer wanneer ik welke modus wat is, veilige is niet de echte??

registry gedaan, 89 dingen had hij en herstel gekozen. nu aan ruimte op C 239 mb dus amper meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan